@smooty

hallooooooo,

eh effe zien; erica is weer heel hard aan het werk.
engeland kent geen systeem van vakantie en vrije dagen. wil je vrij, dan werk je dus niet en krijg je dus minder loon.
Met luke zijn ziek zijn heeft erica behoorlijk wat dagen minder gewerkt. dat wil ze zo snel mogelijk inhalen.

Luke gaat echt super. echt heel appart dat hij nu erg moet denken om wat ie allemaal eet. terwijl hij voor de schildklier operatie alles moest eten wat hij maar kon verstouwen. Nu mag dat niet meer, omdat de schildklier er niet meer is en de stofwisseling een flink stuk langzamer gaat. hij groeit dus als kool.

zouden we eerst in december naar engeland, nu wordt dat februarie marc heeft niet veel vakantie dagen meer over, door de verbouwing, en ik kan eerst tot 21 januari een zwangerschaps verlof invullen. en aangezien ik nog steeds niet volledig kan werken, zijn die uren erg belangrijk voor mijn pingping.

hahaha, ja inderdaad.
op een andere locatie is iemand zwanger, en dat verlof ga ik invullen.

erica is maandag thuis gekomen van het werk, en toen had luke al afgewassen en stofgezogen. dat had hij al in maanden niet kunnen doen.
afgelopen vrijdag was de trouwerij van hun beste vrienden en Luke was getuige. het pak dat was gekocht paste niet meer, zo is hij gegroeid.
allemaal positieve verhalen dus.
joepie!!!!!!!!!!!!!!

xxx geranda

Terug
Bovenaan