smorgens nat

Hoi mama's.
Mijn zoon is vijf en halve maand en sinds enkele dagen erg nat als hij s'morgens uit zn bedje komt. Hij draagt pampers nm 3 3n die zitten verder goed. Overdag heb ik ook nergens moeite mee, maar s'morgens.... Zijn luier is dan echt goed gevuld met urine en ontlasting. Hij krijgt sávond om 20:00 een schone pamper aan en wordt s'morgens om 8:30 wakker. Om hem nou sávond wakker te maken vind ik ook jammer. Hebben jullie een oplossing voor mij???? evt s'nacht een maatje grotere pamper??

ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE OPLOSSINGEN.
groetjes Chantal
 
Hoi Chantal,

Mijn zoontje is nu 10 maanden en ik zit met precies hetzelfde probleem. Zo erg zelfs dat zijn pyama en zijn trappelzak ook drijfnat zijn. Ik doe hem nu als ik zelf naar bed ga (+/- 23.00uur) een schone luier om maar dat helpt ook niet altijd. Ik kan je dus ook niet helpen en hoop dat jij reacties krijgt waar ik misschien ook wat aan heb.

Succes!

Groetjes,
Nanda

PS. Wat zit jij trouwens op een onmogelijke tijd achter de pc, hihi
 
Toch wil vaak een ander soort pamper ook wel helpen. Geen grotere maat nemen want dan past hij niet meer en dan lekt hij zeker. Probeer eens een keer een pamper van een ander kindje in je omgeving, dan hoef je niet meteen een heel pak te kopen. Wakker maken is ook zoiets...Succes
 
Mijn zoontje had hetzelfde probleem. Ik heb hem toen 's nachts altijd een plastic luierbroekje over de Pamper aangedaan. Die kun je kopen bij de Hema. Dat zijn van die plastic broekjes die je over een katoenen luier aandoet. Je hebt ze in twee verschillende maten. 1tje tot 9 kg en vanaf 9 kg, dacht ik. Daar moet je wel even op letten. Het werkt echt! Zijn pyjama en bed bleven droog.
Groetjes,
Rianne
 
HE NANDA
Tja gekke tijd stip he om achter de pc te zitten he, maar ik werk nachtdiensten dus vandaar. Als er even tijd is wil ik de pc op het werk aanzetten.Anders lig ik ook gelukkig s'nachts rustig in mn bedje. Hoop ook voor jouw dat er wat reactie's komen. Het is niet fijn om elke morgen een nat kind te hebben en ook niet voor de mannekes zelf he! Als je het leuk vindt kunnen we een keer msn-en. Jij bent toch al een iets ervaren moeder dan mij, dus wie weet goede tips. Hoor wel wat je er van vindt.

Groetjes chantal
 
Hoi
OOk wij hebben er last van en wij gebruiken nu 1 maat groter van het kruidvat! Hij is vaker droog en als wij naar bed gaan en hem verschonen blijft hij gewoon slapen, hijslaapt op zijn buik dus de luier van 22.30uur gaat andersom eromheen. Hij is dan wel droog 's ochtends maar ik ga zeker even die tip van hierboven proberen, zo'n plastic broekje. bedankt.
 
Misschien dat dit een tip is:
Je hebt van die inlegluiers ( een soort groot maandverband )deze doe je dan bij de luier in.
Dat deed ik bij mijn zoontje ( alleen 's nachts ) en dat neemt altijd weer wat extra vocht op.
Het is in ieder geval te proberen want om hem wakker te maken lijkt me voor hem ook niet fijn.
 
Hoi Chantal,
Ik heb mijn zoontje wel een grotere pamper aangetrokken. Hij droeg altijd maat 4 maar 's nachts krijgt hij maat 5 aan. Kan met zijn ruim 11 kilo ook, maar daardat de sluiting dan net wat hoger zit, is hij niet meer nat 's morgens.
groetjes, Suzanne
 
Terug
Bovenaan