smsdienst/overgeven

weet iemand hoe ik me weer af kan melden voor de smsdienst?? mijn vriend en ik hebben van nr gewisseld,en nu krijgt hij al die berichtjes.kan er niks meer over vinden op de site.en nog ff dit: ben 31 wkn en 3 dgn. en de laatst dag constant overgeven s ´nachts.ook als ik alleen soep of salade heb gegeten.(op advies van de verloskundige eet ik licht maaltijden) maar toch elke nacht boven de wc... groetjes,linda
 
dag naamgenoot,

ik heb daar ook last van, van overgeven echt heel vervelend. kom net terug van uiteten en heb thuis alles er weer uit gegooid. heb trouwens ook erg weinig trek in eten moet ik zeggen. ik ben nu 31 weken en 1 dag zwanger het komt denk doordat de kleine steeds dichter tegen de maag aankomt. succes ermee he

liefs linda 31 weken 1 dag
 
hoi naamgenoot.toevallig dat we bijna even ver zijn.heb v/d week van de huisarts zetpillen gekregen die onwijs goed helpen.kunnen absoluut geen gevaar bij zwangerschap.het heet cyclizine.als ik misselijk ben,neem ik voor het slapen gaan een zetpil.en werkt echt! het onderdrukt misselijk zij en overgeven.misschien ook iets voor jou? word al jaren bij zwangeren gebruikt.zo kan je toch genieten van lekker eten.liefs,linda
 
Terug
Bovenaan