smullen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik las net een stuk over pannenkoeken... wie geeft haar kindje ook pannekoek ??
lijkt me leuk om dat te geven aan ons zoontje van 7.5 maand maar misschien nog beetje te jong ???

gr
danielle

Hoi Danielle,

Ik heb het ook nog niet geprobeerd mijn kleine is bijna 7 mnd maar ga het binnenkort toch ff proberen gewoon een stukje en dan zien we wel wat ie doet haha
gr Jo mv Francesco

Hoi hoi,

Ik maak Isa's pannekoekje met een beetje bloem en haar opvolgmelk en volgens mij mogen de kids dat vanaf het moment dat ze ook gluten mogen (dus 7 maanden toch??)

Grtz. Poppetje71

hallo

Ik heb Daniëlle vandaag voor het eerst pannekoek gegeven, ze vond het erg lekker...ook vond ze het ook leuk om de poes stukjes te geven, de poes weet toch al waar ze moet zitten tijdens het eten, dicht in de buurt van de kinderstoel hahaha

Groetjes Veronique

Ik heb Tessa (10-9-2006) afgelopen dinsdag voor het eerst een babypannekoek gegeven! Dit door het receptje van Pauline! Dat ging eigenlijk best goed!! Ze vond het wel wat vreemd in haar handjes, maar ze smulde er lekker van!!
Nadeel  is dat ik ook meteen zin had in een pannekoek en er maar meteen 2 met kaas opat... , , daarna maar ff een uurtje gewandeld..............

Lisenka .

hoi hoi

ik wil dit ook gaan proberen.. wie heeft een recept voor kinder pannekoenen ??

up, want dat receptje wil ik ook wel eens uitproberen.
Liefs Maaike mv Twan

Terug
Bovenaan