Smulpaapjes fotogalerij

Hoidiehoi!

Wij geven Stef sinds het laatste cb-bezoek af en toe een klein hapje van iets wat we zelf aan het eten zijn. Bij het cb gaven ze aan dat dat mocht en dat het erg leuk is, dus nu doen we dat soms..... Stef is dus nu een echte smulpaap....
Ben benieuwd of jullie dat ook al doen en of er nog leuke foto's zijn....

Hier iig Stef aan een chocolaatje....

Liefs Annet

hoi hoi

nee hoor ik zal er straks een foto van maken en die ook hier plaatsen
Daniëlle vind het leuk om het koekje van papa af te pakken en die dan vlug in haar mond te doen hahaha

Groetjes Veronique en Daniëlle

Nee hoor, hier ook zo...
Stiekem even een ander koekje dan dat mag met 6 maand. Dus géén LIGA, lange vinger of soepstengel maar.... speculaas!!!!

Dus hier wordt ook wel een beetje gezondigd zo af en toe... hihihihihihi
Groetjes happyM.

Rêve eet a la Rapley, wat erop neer komt dat ze zelf probeert en er maar bar weinig nog echt naar binnen gaat. Aan het einde ziet ze er net zo uit als jullie kidz.... maar   jullie helpen jullie kidz toch? waarom zien ze er dan alsnog zo vies uit? steken jullie het iedere keer mis ofzo? hahahaha grapje!!

mama van Rêve

Wij hebben Lyanne 1x via de Rapley methode eten gegeven, maar dat ging helemaal mis! Dus ga ik voortaan maar zelf aan de slag met vers fruit en groenten en dat pureer ik dan.

Lyanne kreeg hier de eerste keer banaan! Nu vindt ze het heeeerlijk en mango ook trouwens!

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Terug
Bovenaan