snacht nog voeden?

hoi hoi ,

Demy is nu bijna 5,5 maand oud en alles gaat super .
Ik geef borstvoeding en tussen door krijgt demy als ze er behoefte aan heeft fruit of groente hapjes .
Ze slaapt overdag goed en snacht ook maar..... ze slaapt nog steeds niet door....ze komt meestal midden in de nacht en dan heeft ze ook echt honger , ik geef ze dan een schone luier en geef haar een voeding en daarna slaapt ze ook gelijk zonder mopperen door.
Ik denk ook niet dat het aandacht ofzo is.
Soms lijkt het of alle babys al heeeeeeeeeeeel lang doorslapen en ik de enigste ben die nog niet doorslaapt.

Ik hoop maar dat ze doorslaapt voor dat ze 18 is haha.

groetjes mariska mv demy 11-08

hoi Mariska!
Kijk maar eens bij het topic " borstvoeding, hoe doen jullie dat toch", daar heb ik ook gereageerd en de borstvoeding babies slapen veel later door dan de flesen-babies. Milo komt 's nachts ook nog elke 3 uur (!!).
Liefs Stephanie

Wat kan helpen is om er snachts zo min mogelijk een heel ritueel van te maken. Neem een goed absorberende luier. Wakker worden-> drinken en weer verder slapen. Zo wennen ze misschien aan niet zo heel erg wakker zijn snachts (en misschien wel helemaal niet meer wakker zijn snachts).
Je kunt ook proberen om midden in de nacht een speen te geven. Misschien valt je kindje wel weer in slaap.
Sterkte ermee!
Liefs Phira

ik heb 's nachts al van alles geprobeerd en marek slaapt ook nog niet door hoor als hij wakker word krijgt hij dan eerst een schone broek en dan bv .Hij heeft dan ook echt honger en accepteerd dan ook verder niks ook geen speen! Dus je bent echt niet de enige hoor! En ik hoop ook dat hij voor zijhn 18 doorslaapt haha

groetjes mira mv marek 27 08 06

Mirthe is inmiddels 5,5maand oud en slaap nog steeds bij me in bed met het grootste deel van de nacht de borst in der mond. Als ik dat niet doe krijst ze de hele nacht ..en mijn   nachtrust is me veel waard!

hoi
mijn zoontje is 5 maanden en 1 week,en krijgt flesvoeding.
Hij slaapt ook nog steeds niet door.
ooit zal hij wel doorslapen
groetjes samantha
mama van larissa (19-02-2002),lisanne (17-05-2003) en joey(15-08-2006

Terug
Bovenaan