snachts in eigen bedje slapen lukt niet?!

hoi hoi!

wij zitten net een "probleempje

onze meid slaapt snachts niet in haar eigen bedje..
naar haar laatste fles rond half 11 gaan we zelf ook slapen en leggen haar(ingebakert omdat ze haar zelf wakker houd met haar handjes) in haar bedje .. dan slaapt ze altijd maar naar 5 minuten is ze wakker.. en huilt ze.. we hebben geprobeerd haar (even) te laten huilen en kijken hoe dit gaat.. maar ze blijft huilen als we haar eruit pakken slaapt ze zo weer totdat ze weer in haar eigen bedje ligt waardoor in elke nacht op de bank lig omdat men vriend smorgens eruit moet voor werk..
als ze op de bank tegen me aan ligt slaapt ze weer heerlijk ik natuurlijk niet omdat ik bang ben dat ik over haar rol.

smorgens krijg ze rond half 11 ook de fles daarna leg ik haar in haar eigen bedje en ga ik zelf ook liggen omdat ik snachts niet slaap maar dan slaapt ze als een roos en meld zich naar 3 of 4 uur voor de fles pas weer..

hoe hebben jullie het snachts slapen in haar eigen bedje aan gepakt?

een soort *ritme* ?
we hebben geprobeerd haar snachts erin te leggen als ze slaapt en ook als ze wakker was.. alle twee hielp niet.



 
Heb je iets van geluid of muziek op haar kamer? S nachts is het natuurlijk erg stil in huis en dat zijn ze niet gewend. In jouw buik hoort ze geluide  die je lichaam maakt. 
 
ze slaapt trouwens in haar eigen bedje.. of nou ja poging tot haha!
maar wel met haar bedje strak naast mij.. ook geprobeerd als ze huilt zachtjes tegen haar praten. of even over haar gezichtje wrijven..
 
muziekje nog niet geprobeerd.. dat kan ik proberen
 
Onze kleine man wilde met circa 1 maand ook niet in zijn eigen bedje slapen. Wij hadden het idee dat het kwam dat er veel geborrel was in zijn buikje, hij is met 37 weken geboren dus misschien waren de organen er ook nog niet helemaal klaar voor.
Iedere avond deden wij gewoon weer het zelfde ritueel: laatste voeding in de slaapkamer, in bedje leggen, slaapliedje zingen.
Op een gegeven moment waren we zo ver dat hij in ieder geval het eerste deel van de nacht in zijn eigen bedje sliep en na de voeding (toen hij daarna weer begon te huilen) boven op mij sliep. Na ongeveer drie weken (toen hij dus bijna 2 maand oud was) sliep hij de hele nacht in zijn eigen bedje en was het genoeg als ik mijn hand op zijn buik legde als hij moest huilen. Maar goed, wij hadden dus echt het gevoel dat het kwam door de orgaantjes die aan het werk zijn snachts.
Wat wij ook wel eens hebben gedaan is hem het 2e deel van de nacht op de buik gelegd. Maar eigenlijk wordt geadviseerd om dit niet te doen vanwege wiegendood.
Ondertussen is hij drie maanden en huilt hij eigenlijk helemaal niet meer snachts en slaapt lekker in zijn eigen bedje op zijn rug.
Gelukkig kon ik destijds wel een beetje dutten/slapen met de kleine man bovenop. Hoop dat je hier wat aan hebt, veel succes in ieder geval!
Oja voor mijn man hebben we trouwens in die periode wel een extra matras gekocht, zodat hij op de andere kamer rustig kon slapen :D
 
Terug
Bovenaan