snachts niet meer doorslapen

Hallo! Ik heb een dochtertje van 3 mnd. Na ongeveer zes weken sliep ze snachts door en we hadden een goed ritme te pakken. Maar nu wordt ze sochtends/snachts steeds eerder wakker. In het begin was het negen uur, toen half negen, acht uur, half acht enz. Nu wordt ze snacht al om 4 uur wakker. Ik vraag mij nu dus af of dit een soort van regelperiode is..? Ze krijgt vijf keer per dag een fles van ong 150 ml. Ze drinkt die bijna altijd leeg. Hebben jullie misschien tips om ervoor te zorgen dat ze snachts weer gewoon doorslaapt?? Alvast bedankt.
 
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt! Bij mij hielp het om rijstebloem door de laatste fles te doen.Ik gaf deze fles rond een uur of 10. Sindsdien sliep ze weer lekker door 's nachts.
 
Wij hebben precies hetzelfde probleem alleen wordt onze kleine meid (bijna 4 mnd.) nu al om 2.00 uur 's nachts wakker en dan elk half uur of elk uur. We zijn gesloopt momenteel. Qua voeding wil ze 's avonds gewoon niet meer hebben, dus honger kan het niet echt zijn hebben wij het idee. Ik ben ook met bijvoeden begonnen met dat bracht geen verandering. Ik heb dus geen oplossing voor je (wij zijn ook zoekende) maar wens je veel succes en sterkte. Hopelijk hebben anderen wel nuttige tips voor je, maar ik wilde je laten weten dat je niet de enige bent. Misschien troost dat een beetje!

Kriek
 
Kan ze niet gewoon honger hebben? Mijn dochter is 11 weken en krijgt 5 x 200 ml en weegt bijna 6 kilo, wellicht helpt het om bij de laatste voeding een schepje Nutrilon Forte te doen (tenminste als je Nutrilon geeft), dat geeft dan een wat voller gevoel en wellicht slaapt ze dan langer door, maar ik zou eerst proberen om de voedingen te verhogen, ik zelf vind 150 ml wel erg weinig voor een bay van 3 maanden.
 
Terug
Bovenaan