snachts niet slapen en over dag heel moe

hallo meiden

Ik heb een zoontje van bijna 1 jaar en ben er achter dat hij van 20:00 tot ongeveer 00:00 slaapt en daarna rustig in zijn bedje zit te spelen en ook vaak boven de dekens ligt waardoor  hij het erg koud krijgt en dus verkouden blijft.
Ik zou zo graag willen dat hij snachts lekker slaapt en over dag wat fitter is waardoor   hij dan ook vrolijker blijft. Wie heeft er tips zodat hij lekker door slaapt
Ik heb onder hand  wel een badlaken over zijn benen gedaan zodat hij niet meer boven de dekens kan kruipen maar zich nog wel om kan draaien.
alle tips zijn welkom
groetjes chantal
 
Hoiii,

Dit is iets wat volgens mij alle kindjes van rond 1 jaar  doen, mijn zoontje ook. Het gaat echt wel weer over maar je moet er helaas even doorheen.
Tegen de kou zou je hem een slaapzakje aan kunnen doen. Misschien blijft-ie beter liggen als je het voeteneinde van de slaapzak onder het matrasje doorschuift? En mocht je kindje wel gaan zitten dan blijft-ie in ieder geval warm.

Succes,
Groetjes,
Line
 
hallo
dat heb ik al geprobeerd maar ons mannetje   is erg sterk en krijgt ook de slaapzak onder de matras vandaan heb al extra de winterslaapzak aangedaan
maar in ieder geval bedankt voor je reactie
 
Terug
Bovenaan