snachts niet willen slapen

hoi hoi,

wie kan mij helpen mijn zoontje is nu 2 en halve week en wil snachts na zijn voeding niet meer gelijk gaan slapen.
soms duurt het wel ander half uur voordat ik zelf ook weer terug naar bed kan.
hij drinkt wel zijn fles leeg van 135 cc maar vaak heeft hij daar na nog vaak honger.\
wij kan mij helpen ben soms echt radeloos.

Hoi Saloua,

Het kan zijn dat je zoontje meer zuigbehoefte heeft. Ons zoontje (is nu net 1) had dat heel sterk. Na zijn fles gaven we hem dan een fopspeentje en meneer was tevreden. Hij sliep dan ook weer goed verder.
Als hij uiteindelijk toch weer in slaap valt en het dan volhoudt tot de volgende voeding, dan is het in ieder geval niet van de honger. Want dan is hij wel alweer eerder wakker en aan het huilen.

Groeten,
mv Tijs

hallo

mijn dochtertje is nu bijna een maand en dat had ik in het begin ook. alleen toen deed ik haar s'morgens in bad. ik weet niet wanneer jij haar in bad stopt maar bij haar helpt het nu als ik haar voor haar laatste voeding(11.00) in bad stop. en daarna eten geef.dan valt ze naar de voeding als een blok in slaap en komt ze om 03.00 pas weer. je kunt het proberen.

liefs wendy

Hoi Hoi

Komt mij heeeel bekend voor dit verhaal.
Mijn dochtertje is nu 8 weken en had dit ook heel erg....
Ze dronk dan bijvoorbeeld om 03.00 haar fles en om 05.00 sliep ze nog niet. Ondertussen kon je dan alweer bijna de volgende fles gaan geven.
Mijn dochtertje had al een speen, dus dit werkte niet echt.
Zo rond de 6 weken werd het veel beter. Ik denk dat ze ook nog wat in de war zijn met het dag en nacht ritme.
Ik weet niet hoe jij je baby overdag laat slapen? Maar onze dochter sliep in haar eigen bedje en dan met het gordijn gewoon open. S,avonds deed ik dan het gordijn helemaal dicht. Dit schijnt ze te helpen bij het dag en nacht ritme te leren...
Verder heb ik eigenlijk geen tips.
Het is vooral heel vermoeiend voor jezelf.
Ik hoop dat het snel beter wordt.

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan