Snachts niet zonder mama

Goedenavond, mijn dochter van 2 (27mnd) word sinds kort elke nacht wel een aantal keren wakker. Ze komt dan uit haar bedje en wil bij ons in het grote bed liggen. Als ik haar terug leg in haar eigen bed duurt het heel lang voordat zij weer in slaap valt, en dan moet ik er wel naast blijven zitten want ze gaat sowieso niet slapen zonder mama. Op het moment dat ze in een diepe slaap is en ik nog geen 5 minuten weg ben, begint het hele gedram opnieuw. Nu al vanaf 02.00u tot 5.00u. Is niet handig want ik kom dus helemaal niet aan slapen toe en ben 39welen zwanger. Help!
 
Wij hadden hier hetzelfde probleem,

zoontje van 2,5 sliep een maand perfect in zn junior bedje, en ineens niet meer willen slapen, snachts steeds uit bed komen enz enz. Ook zwanger van de 2e dus na 3 maanden leuren toch zijn spijlen ledikantje weer neergezet.

Nu mag hij s''avonds kiezen, 'grote bed of babybed'. Hij kiest altijd het 'grote bed' want hiermee heeft hij een 'machtsmiddeltje' in handen om te klieren.

we spreken af dat hij daar wel in moet blijven liggen, komt hij er voor de 2e keer uit, dan gaat hij meteen in het ledikant.



we doen dit nu een kleine week, en hij heeft nog elke keer in het ledikantje geslapen omdat hij t blijft proberen met uit bed komen.

in het ledikantje ging eerst met veel gemopper maar nu slaapt hij binnen 10 min, en als een roosje..



als dit zo blijft ruimen we het junior bedje nog even op, nr 2 ligt toch nog een poosje in de wieg en dan zien we wel weer verder over een poosje.



succes!
 
Terug
Bovenaan