Snachts nog niet droog

Mijn. Zoon van 5.5 is snachts nog altijd nat.
Heb van alles geprobeerd. Ook de plaswekker. Heeft iemand miss nog tips?? Hij wil zelf heel graag zonder luierbroekje slapen. Maar hem savonds nog een keer laten plassen tegen 11u werkt ook niet. Soms heeft hij overdag ook wel eens een vlekje in zn broek.
Dus ook overdag op bepaalde tijden laten plassen. Zoals na t eten of wanneer we weggaan etc.
Zo gaat t dagen goed en zo is het weer raak.

Wat vervelend vooral voor je zoontje.
Heeft hij geen klachten verder van buikpijn o.i.d?
En voelt hij wel dat hij moet? Gezien het overdag ook wel eens een beetje gebeurd. Misschien eens overleggen met de huisarts voor de zekerheid?

Hij voelt t overdag wel maar gaat op t laatste moment. En de plaswrkker slaapt hij doorheen. Savonds wakker maken dan plast hij wel maar dan nog plast hij snachts plast hij ook vaak weer. 

Herkenbaar het door de plaswekker heen slapen. Het hele huis (buurt) wakker behalve diegene die wakker zou moeten worden. Als alles al is geprobeerd zou je nog medicatie (desmopressineaccetaat) kunnen gaan proberen. Maar bij de plas poli hebben ze nog heel veel meer dingen.

Ok, nou ben ik zelf ook laat snachts zindelijk geworden. Ook jaar of 9. Maar hij wil zelf zo graag en heb heel lang geprobeerd zonder luierbroekje en snachts bed verschonen. Maar het werkt niet en ktrijg daardoor zelf ook geen nachtrust. Ook een beloningssysteem werkt niet. Miss toch eens de dokter vragen dan.
Net ook weer had ie poep in zn broek. Hij weet t donders goed maar doordat hij druk aan t spelen is. Gunt hij zichzelf de tijd niet. Ik blijf rustig maar phoe wat ben ik dat zat. Vaak gaat t goed gelukkig. Heb m zelf alles school laten maken. Ook zn onderbroekje uit laten spoelen maar hij lacht er gewoon om.
Heb m gezegd als hij dit weer doet, ik zn vriendje waarmee hij speelt naar huis stuur.
Ik ben niet van t dreigen maar ben der zo klaar mee.

Terug
Bovenaan