snachts plassen

goedemorgen mensen,

ben bijna 17 weken en nog steeds moet ik elke nacht minimaal 1 keer plassen, terwijl ik er bij de eerste 10 weken echt geen last van had, bij mijn zoontje had ik er juist de eerste 12 weken last van en daarna niet meer, word er toch eigenlijk wel een beetje onzeker van. wie heeft nog meer dat zij er nu nog snachts uit moet?

liefs jennefer

ik ook, word er stapel gek van,...half zombieachtig loop je dan naar de wc en duurt weer een uur voordat je je draai heb gevonden.Heb jij ook zo last dat je buik nu in de weg gaat zitten, nou ik wel,...ben een echt buikligger, ga vanavond maar es proberen met honderd kussens in mn bed.waar ik mn benen omheen kan draaien, heb wel zo lange kussen, maar die is weerte hoog en te hard,..ow wat ben ik weer lekker aan het klagen,...super fijn hoor, zwanger zijn hihihihihi

Hallo,

Ik breek even n van het nov/dec forum. Ik ben jaloers op je hoor! 1x plassen per nacht??? Zo er heel wat voor over hebben.

Ik ben nu 31+4 en ik moet er minimaal 6 tot 9 keer per nacht uit. Dit is al vanaf het begin van mijn zwangerschap en is nooit veranderd. Dus word alsjeblieft niet onzeker, het kan alleen maar vaker worden dan minder vaak....

Sterkte! Liefs Lynn.

pfff gelukkig ben ik niet de enige,

en angel5mei, ik me buik begint inderdaad ook lekker in de weg te zitten pfff dus inderdaad het plassen is super irri want ik ben ook altijd een tijd bezig om weer in slaap te vallen en dan heeft me vriend deze week vroege dienst, dus zijn wekker gaat om kwart voor 5 en ik moet meestal rond 4 uur naar de wc, dus voordat ik weer een keer slaap val is het 6 uur en dan 7 uur half 8 word me zoontje wakker, dus niet echt ideaal maar ja het hoort er nou eenmaal bij.

ja, ik ook!!!
Vaak meerdere keren per nacht, echt niet bevordelijk voor de slaap ;)

Meestal half 3 1e keer, daarna tussen half 6 en 6 en dan net voor de wekker gaat nog een keer...

Wat lynn zegt ben jaloers hoor! Ben van november forum. Ik moet er per nacht minimaal 4 keer uit. En dat al de hele zwangerschap. En nu zelfs steeds meer. Soms indedaad wel 9 keer. Vooral toen ik laatst verkouden was. 1 kuch of nies en ik moest echt hard rennen naar de wc anders plaste ik in mn broek.

Terug
Bovenaan