Snachts schreeuwend wakker

<p>Hi,</p><p>mijn zoontje van 6 maanden heeft nooit doorgeslapen maar als hij dan wakker werd en k hem bij me nam dan sliep hij direct.</p><p>tegenwoordig word hij snachts wakker en krijst alles bij elkaar en dan kan zomaar 2 uur duren( als k hem besluit een fles te geven niet) nu lijkt het echt pijn krijsen maar dat weet ik dus niet zeker...</p><p>hij krijgt om 7 uur een fles komt nog steeds om 11 uur voor een fles en nu dus ook.nog een fles rond 3 uur snachts dat zijn een paar flessen te veel.</p><p>Herkent iemand dit en misschien tips om de fles af te bouwen ??</p><p>vind het namelijk zelf echt rot maar zeker voor mijn kleine man ❤️</p>

Hi,
ja hij krijgt al fruit brood en prak in de avond genoeg eten dus , kan me haast niet voorstellen dat het honger is.
hij accepteerd al vanaf zijn geboorte geen speen wat het dus extra lastig maakt omdat dat toch een stukje zuigbehoefte zou wegnemen snachts ...

Ik geef mijn zoon vaak een 'fopfles' als hij 's nachts komt, 150 water met 1 schepje melk. Hij accepteert het en zo slapen we allemaal weer snel verder. Ik wil hiermee voorkomen dat hij z'n honger over dag en nacht gaat verdelen en dus overdag minder gaat eten en drinken. 

Dat is een goed idee idd! Maar wat verklaard dat krijsen dan ... ben zo bang dat hij pijn heeft maar waaraan... en waarom alleen snachts want hij kan het echt 2 uur volhouden ... 

Hoi, 
Mijn zoontje is ook 6 maanden en krijgt als hij komt de fles. Overdag drinkt hij bijna geen fles. Ja diksap drinkt hij dan. Hij krijgt ook vaste voeding. 
Maar sinds pas wordt hij na zn fles ook huilend/jengelend wakker. Dus toen zei mn moeder het kan ook liggen aan de tv programma's die je kijkt en dat je zoontje daar gevoelig op is!

ze krijgen een periode dat ze alles van overdag s nachts meer gaan verwerken. Ik herken het wel, want mijn zoontje heeft dit ook meerdere malen gehad in verschillende periodes. Niets hielp en we waren vaak 1 tot 2uur bezig voordat hij weer sliep. Maar wij hebben nooit een fles gegeven. Alleen er naartoe, troosten, weer terug in bed en 5 min later weer terug, hetzelfde doen en dan 10min later weer terug etc. De huilmomenten zijn nu wel korter geworden. Hij is nu 1 jaar en heeft het soms nog hoor. 

Terug
Bovenaan