<p>Hallo Allemaal, ik heb een vraag en hoop dat meerdere moeders mij kunnen helpen. <br /><br /></p><p>Mijn vriend is afentoe een “grote” bedweter. Terwijl ik als moeder die haar 9 maanden gedragen heb, toch de drang voel het anders te doen.. Dit niet te durven uitspreken. Hij staat er op om alles volgens google te doen, net zoals voeding. Ochtend/middag/savonds/nacht. <br /><br /></p><p>Hij vind dat ons kindje bijv, geen voeding meer nodig heeft en dat ze maar gesust kan worden met een speen, terwijl hij/zij elkenacht wakker word, misschien wel 3/4 keer. Ik mag haar dan geen fles geven, want op “google” staat dat het na 6 maanden niet meer nodig is. Terwijl mijn moeder instinct zegt dat ze honger heeft. Vaak durf ik er niks over te zeggen en blijf ik stil, want als ik dat wel doe dan word hij boos en verheft zijn stem terwijl hij/zij dan net weer in slaap is gevallen. <br /><br /></p><p>ik vind het erg moeilijk om mijn mening te geven, omdat dat na mijn idee niet echt kan. Elke consultatiebureau afspraak doe ik dan ook alleen, de info die ik krijg speel ik door. Het lijkt niet door te dringen. Is er iemand die hier ook mee struggled? En wel weet ermee om te gaan? Laat het me dan aub weten. <br /><br /></p><p>liefs, anoniem. </p>