Snachts voeding

<p>Hallo Allemaal, ik heb een vraag en hoop dat meerdere moeders mij kunnen helpen. <br /><br /></p><p>Mijn vriend is afentoe een “grote” bedweter. Terwijl ik als moeder die haar 9 maanden gedragen heb, toch de drang voel het anders te doen.. Dit niet te durven uitspreken. Hij staat er op om alles volgens google te doen, net zoals voeding. Ochtend/middag/savonds/nacht. <br /><br /></p><p>Hij vind dat ons kindje bijv, geen voeding meer nodig heeft en dat ze maar gesust kan worden met een speen, terwijl hij/zij elkenacht wakker word, misschien wel 3/4 keer. Ik mag haar dan geen fles geven, want op “google” staat dat het na 6 maanden niet meer nodig is. Terwijl mijn moeder instinct zegt dat ze honger heeft. Vaak durf ik er niks over te zeggen en blijf ik stil, want als ik dat wel doe dan word hij boos en verheft zijn stem terwijl hij/zij dan net weer in slaap is gevallen. <br /><br /></p><p>ik vind het erg moeilijk om mijn mening te geven, omdat dat na mijn idee niet echt kan. Elke consultatiebureau afspraak doe ik dan ook alleen, de info die ik krijg speel ik door. Het lijkt niet door te dringen. Is er iemand die hier ook mee struggled? En wel weet ermee om te gaan? Laat het me dan aub weten. <br /><br /></p><p>liefs, anoniem. </p>
 
Hoi anoniem ,
ik zou toch proberen te vertellen hoe jij er over denkt. Anders wacht je tot de volgende ochtend of wanneer je baby weer wakker is. Als je baby namelijk nog gevoed wil worden is het belangrijk dat dat ook gebeurt. Het ook jou kind!!
het is niet de leeftijd die bepaald of je kind geen voeding meer nodig heeft Snachts maar het gewicht en je kindje zelf. Wat allemaal op Google staat is sowieso niet altijd betrouwbaar. En elk kind is anders. 
Ik zou anders zeggen dat zr dit op het consultatie bureau hebben gezegd. Dat hij/zij een paar keer wakker word omdat het honger heeft. Het is belangrijk daar ook gehoor aan te geven. 
Als je niet eens je mening kan geven als het om de gezondheid vsn je kind gaat is het belangrijk aan te geven dat ook jij dat juist wel mag doen. Het Is ook jou kind. Misschien sowieso een onderwerpt waar je eens samen over moet praten. Anders blijft dit in het vervolg zo. Ik heb zelf in die situatie gezeten waarin de vader dacht dat hij wel even alles kon bepalen over mij en mijn baby. Ik ben daar inmiddels al uit.  
Mocht je vragen hebben of tips nodig hebben kan je altijd bij mij terecht hoor. Ik weet zelf hoe belangrijk dat in die situatie kan zijn , ik had dat namelijk niet. 
Groetjes en succes Xx
 
 
Omg het is een baby het kan niet praten laat je zo je man over je kind bepalen die van mij is 4 maanden krijgt ook nog nacht voeding als een baby honger  heeft heeft honger tot 9 maanden mogen ze nacht voeding zegt cb wat een lam lyl  is je vent sorry kan daar boos worden gaat  om een baby
 
Wat een vervelende man zeg en dit klinkt niet als een gezonde relatie! Als Google alles zo goed weet, laat hem dan eens zoeken naar hongersignalen. Gewoon de fles geven als je kind honger heeft. Anders ga je maar beneden een fles geven. Je kind is geen robot. Kom voor jezelf en je kind op en laat je niet zo op je kop zitten ?
 
Jeetje wat een apart reactie. Je kan niet vinden dat je kindje geen voeding nodig heeft. Het ene kind is het andere kind niet. Hij heeeft ook niet altijd op gezette tijden zin in eten toch?
probeer met hem in gesprek te gaan zonder beschuldigen of boos te worden. Vraag bijv waarom die zo vast houd aan google? Misschien zit er wel iets anders anders achter . En probeer uit te leggen dat de voeding nog belangrijk is. Kan je hem niet meenemen naar het cb? Of het daar aangeven. Het is geen normale reactie dat hij zo boos op je wordt als je je eigen kind wilt voeden. En het feit dat je er niets meer van durft te zeggen is wel zorgelijk. Je moet je wel veilig voelen, voor jou en je kindje!
 
succes!
 
Dankjewel allemaal! En het is zeker waar, van wat jullie vertellen. Ze is nu 8 maanden, en heb het gewoon gedaan! Hij is vervolgens boos weg gelopen toen ik het ging opzoeken op internet. 


Mevrouw heeft nu lekker doorgeslapen met een lekker vol buikie! 
 
Wij hebben onze zoon tot 7,5 mnd nog bijna elke nacht een voeding moeten geven. Hebben hem ook nooit wakker gemaakt voor de laatste fles, maar wachtten tot hij zelf kwam, daar kozen wij voor.
Hij is van het één op het andere moment gaan doorslapen zonder de voeding nog nodig te hebben (sinds hij meer brood oid eet overdag). Het komt echt vanzelf wel, het ene kind is het andere niet. Dus jij doet het super en vertrouw op je gevoel! Sorry voor de taal, maar "schijt aan je vent" in dezen!
 
[quote quote=10320454]Dankjewel allemaal! En het is zeker waar, van wat jullie vertellen. Ze is nu 8 maanden, en heb het gewoon gedaan! Hij is vervolgens boos weg gelopen toen ik het ging opzoeken op internet. Mevrouw heeft nu lekker doorgeslapen met een lekker vol buikie![/quote]
Super goed gedaan! 
 
Terug
Bovenaan