Snachts wakker worden.

<p>Onze zoon Lucas, inmiddels 11 maanden. Wordt de afgelopen 2 maande snachts steeds wakker. Soms wel 2 tot 3 x per nacht. Weer in stoppen helpt niet. Laten uithuilen helpt ook niet. We geven  u elke keer een fles en deze drinkt hij helemaal leeg tussen 120-180 ml water + poeder. We zijn ook sinds 2 maanden overgestapt van borst op fles voeding, eerst een maand half om half nu volledig fles ivm terugloop melk en pijnlijke borsten. Dit heeft als oorzaak een tweede zwangerschap (Nu 23 weken). Dat maakt het ook moeilijk want ben me slaap wel nodig snachts. Hij sliep voorheen vrij optijd al door. We hebben nu beide de batterij een beetje leeg. Overdag doet hij 1 slaapje van ruim 2 uur. En gaat om 7 uur op bed. Tegen 22.30 doen we later voeding. Wordt tegen 7 uur weer wakker. En tussen door dus nog zo'n 2 a 3 x. HELP!</p>

Hoi!
Ik kan dit van mijn dochter ook nog herinneren.. ze sliep door en opeens werd ze snachts weer wakker, ik gaf dan snachts borstvoeding en dan sliep ze weer verder. Zij is nu 16 maanden en nadat ik had besloten bij 13 a 14 maanden helemaal te stoppen met borstvoeding sliep ze weer helemaal door. Ik denk dat t een fase was waar ze in zat en t blijkbaar even nodig had. Ik hoop dat deze fase voor jullie snel overgaat..
Succes!

Terug
Bovenaan