Ik ben geen aansteller wat pijn betreft maar ik zie toch erg tegen vanacht op. Ik heb Snachts meer en meer pijn in mijn rug en vooral liezen wat doortrekt in heel mijn benen. Het komt denk ik door m'n bekken. Toch wat instabiel. T doet overdag ook wel pijn maar minder omdat ik dan vaker van houding kan veranderd. Maar op een harde ondergrond zitten gaat bijv al echt niet meer. En ook bij t lang liggen gaat t echt pijn doen. Ik kan zowieso alleen maar op linker of rechter zij liggen, op m'n rug gaat niet meer. Ik doe een zo'n hoog mogelijk kussen tussen m'n benen maar zo'n kussen zakt toch in onder gewicht. T lekkerst lig ik nog als ik m'n been helemaal over m'n man z'n lichaam heen leg, als hij op z'n zij met z'n rug naar mij toe ligt zeg maar.
Maar vanacht was t zo erg! Ik ben maar even extra rondje door de kamer gaan lopen en was bijna van plan dan maar verder op de bank door te brengen.
Ik ben dus heel erg benieuwd hoe het vanacht zal gaan.
Als iemand nog tips heeft, die zijn van harte welkom!
Groetjes
Maar vanacht was t zo erg! Ik ben maar even extra rondje door de kamer gaan lopen en was bijna van plan dan maar verder op de bank door te brengen.
Ik ben dus heel erg benieuwd hoe het vanacht zal gaan.
Als iemand nog tips heeft, die zijn van harte welkom!
Groetjes