S'nachts zo'n pijn!

Ik ben geen aansteller wat pijn betreft maar ik zie toch erg tegen vanacht op. Ik heb Snachts meer en meer pijn in mijn rug en vooral liezen wat doortrekt in heel mijn benen. Het komt denk ik door m'n bekken. Toch wat instabiel. T doet overdag ook wel pijn maar minder omdat ik dan vaker van houding kan veranderd. Maar op een harde ondergrond zitten gaat bijv al echt niet meer. En ook bij t lang liggen gaat t echt pijn doen. Ik kan zowieso alleen maar op linker of rechter zij liggen, op m'n rug gaat niet meer. Ik doe een zo'n hoog mogelijk kussen tussen m'n benen maar zo'n kussen zakt toch in onder gewicht. T lekkerst lig ik nog als ik m'n been helemaal over m'n man z'n lichaam heen leg, als hij op z'n zij met z'n rug naar mij toe ligt zeg maar.
Maar vanacht was t zo erg! Ik ben maar even extra rondje door de kamer gaan lopen en was bijna van plan dan maar verder op de bank door te brengen.
Ik ben dus heel erg benieuwd hoe het vanacht zal gaan.
Als iemand nog tips heeft, die zijn van harte welkom!
Groetjes

Ik denk dat ik het zelfde heb als jou! 's nachts vooral bij het omdraaien? Ik heb nu een kussen tussen mijn benen als ik op mijn zij lig. en als ik wil omdraaien heb ik ook een hard kussen onder mijn voeten zodat ik daaraan kan afzetten.
Hopelijk heb je hier wat aan...
succes, nog een paar weken....

ik lag idd altijd precies zoals jij zegt bij mn man hhihi
tot nu toe gaat het nog wel maar ben iets minder ver als jij :) (26wkn)

hoe ik ook vaak ging liggen als die kussen op dat moment niet hielp en ik ook niet meer lekker lag bij mn man, was (ja, dit gaat echt heel stom klinken)
op mn knien! hoofd op mn kussen, kont in de lucht hahaha
zo kon ik niet slapen hoor, maar dan zakte de pijn weer en dan kon ik weer gewoon op mn zij liggen.

succes!

liefs, do

ik heb wel pijn gehad in mijn buik een aantal nachten als ik dan omdraaide net of mijn buik onder spanning stond.
verder in bij benen of liezen of iets gelukkig nog niets.
succes

ik heb al ene tijdje bekkeninstabiliteit en overdag met lopen, bukken, harde ondergrond zitten wordt het erger
maar als ik helemaal plat lig dan komt het tot rust omdat er geen gewicht meer op zit.

moet wel zeggen dat de dagen dat het echt erg is dat ook niet helpt, maar mijnman masseert dan mijn onderrug, op een of andere manier worden de spieren soepelere en daardoor de pijn wat lichter, daarna ga ik pas in bed liggen.

het is vaak een combi van teveel en te weinig bewegen tegelijkertijd. alles spant aan en verstijfd van de pijn. dat moet los voordat het minder kan worden.

ik hoop dat dit jullie ook helpt?

Terug
Bovenaan