snachts

J3nny23

New member
Hallo meiden

Ik heb de afgelopen drie nachten slecht geslapen word meerdere malen per nacht wakker van de ongikrampen.
Dan ga ik na de wc en daarna zakt het wel weer af.
Het is wel zo vervelend dat ik afgelopen nacht paracetamol gehad heb.
Ik had dit dit vorige keer ook alleen iets erger dan werd ik snachts kotsmisselijk wakker.
Herkennen jullie dit?
Ik heb de vorige keer verloskundige gevraagt en die zei dat het de baarmoeder is die oprekt... Nou maakt ik me niet zorgen dat het verkeerd is... Tis alleen heel vervelend!

Liefs jennifer
 
dat is zeker vervelend..ik heb idd ook gehoord dat het je baarmoeder is die oprekt..
ik werd vorige nacht erg misselijk wakker en krampen, maar geloof dat het bij op het moment mn darmen zijn, kan niet normaal naar de wc..en heb al darmproblemen..menstuatiekramp heb ik ook af en toe, maar nog niet 's nachts..miss helpt het als je op je li zij gaat slapen, schijnt goed te zijn voor de bloeddooorstroming en de ligging v baarmoeder etc.

liefs
 
Heyy
Ik herken het ook, ik word 's nachts ook wakker met buikpijn. Maar moet dan ook wel heel nodig plassen vaak. Misselijkheid gaat bij mij wel. Het is meer dat ik aldoor met een brok in me keel loop. En snel vol zit als ik eet. Ik slaap nu bijna alleen maar op mn zij.. ben wel een buikslapen dus draai afentoe ook op mm buik.. maar dat is meestal voor korte duur...

Liefs
 
Ik probeer ook op mijn li zij te slapen ligt ook het lekkerst dat scheelt... Het zal er wel bij horen dan heb ik het graag over voor een pravhtig wondertje
 
er gebeurd heel veel in ons lijf..even volhouden en straks hopen dat we ons wat beter gaan voelen na de 3 maanden :)
 
Toevallig ben ik gisteren met buikkramp naar bed gegaan, was zelfs een beetje bang dat het mis zou gaan.. Vanacht werd ik kotsmisselijk wakker en heb ik overgegeven. Het zou heel goed een beetje griep kunnen zijn, maar nu ik dit zo lees kan het natuurlijk ook gerelateerd zijn aan de zwangerschap.... Hopelijk hebben we vanacht een betere nacht ;-)
 
Terug
Bovenaan