Snap der niks meer van!

A

Anoniem

Guest
Zo tijd geleden dat ik ben geweest druk
Met alles dus ook niet tijd om te klussen.

Alleen nu vraag ik me af hoe kan dat cyclus ineens omdraaien.. Vorige maand zat ik op 25 enkreeg me nog toen was het 1 dag en kreeg het toen 2 dagen later weer 1 veeg bloed en was daarna weer weg ha geweest test gedaan niks.. Nu moest ik volgens zeggen als ik de cyclus van 25 aan hield de 9 e worden of de 28 cyclus de 12 nou werd ik weer de 12 nu vandaag ging ik naar toilet was afscheiding met roze achtig bloed wat moet ik hier allemaal van denken snap de ballen niks meer van

Liefs priscilla

raar meid....ik zou er ook niets meer van snappen...
liefs

Ja je word er een beetje moedeloos van :(. Vandaag weer bruin der weer in snap der geen hol van :(:(:(

Als het zo vreemd blijft zou ik gewoon eens langs de huisarts gaan... misschien redenen voor ene onderzoekje? Je mag best eisen dat ze er eens naar kijken, hoor! Je bent er al geweest, maar misschien dat je met wat gerichtere vragen wat verder komt?

Liefs Daisy

Ja ik moet morgen toevallig der heen voor me schoudersgewricht,, Kan ik gelijk vragen en nou hoop ik dat ik me eigenhuis arts krijg!. Laats dat ik der heen ging had ik zo'n stage trut en eigen huisarts was der niet.. En die zei van ja dat kan wel eens voor komen dat je wisseld met cyclus.. Denk ja... Dus morgen vraag ik gelijk der over en anders eis ik gewoon dat ze kijken want ben al weer bijna een jaar bezig!.

Terug
Bovenaan