Snap er echt niets meer van!

A

Anoniem

Guest
Snap echt er echt even helemaal niets meer van .... Ben op 26-02 na stoppen pil ongesteld geweest, heb op 21 en 25 maart wat roze / bruin slijmverlies gehad, dacht aan innesteling, maar had gisteren en eergisteren wat meer donerbruine afscheiding, dus dacht, op naar de volgende ronde. Had alles van een ongi.

Maar heb vandaag naast wat krampjes etc., helemaal nergens meer last van. Gewoon weer wat geelwitte draderige afscheiding, maar dat ist ...

Moet ik dat  dat maar als  menstruatie tellen of op de gok maar klussen de komende tijd? Kan natuurlijk ook nog van ontpillen zijn, maar had zoveel kwaaltjes en tekens ...  Pfff, raar hoor.

Dit is mij ook al een aantal keren overkomen, terwijl ik ook wel eens "gewoon" ongelsteld ben geworden daarvoor.

Waar het precies door komt weet ik niet, maar bij mij bleken het achteraf toch afsluitingen van de cyclus te zijn (aangezien ik 4 weken daarna weer gewoon ongesteld werd).

Jij verteld dat je pas net gestopt bent met de pil, dus jouw cyclus is ook nog zoekende.

Neem de tijd en probeer niet dag in dag uit alleen maar bezig te zijn met zwanger worden, want als het wat langer duurt (zoals bij mij: augustus 2008 gestopt met de pil) dan wordt je gek.

Vertrouw op jouw lichaam, het komt vast wel goed.

Succes,
Saskia

Terug
Bovenaan