Hallo hier met Karin
Ben al vaker op deze forum te zien geweest.
Nu is vandaag mijn NOD dag.Ben 29 jaar,zit in ronde 13 en ben al 1 1/2 jaar bezig om zwanger te worden.Nu heb ik altijd een normale cyclus 26-28 dagen..
Ben aal in behandeling bij het UMC.
Zaad van partnet dik in orde.Bij mij hebben ze de afgelopen weken eisprong gevolgd.Die was ook dik in orde.Op dag 14 19,5mm.Dus op dag 14-15 gesprongen.Op dag 16 weer in het UMC geweest ter bevestiging eisprongen.De samenlevingstest had ik op dag 12 en dag 14 gehad,deze waren beide keren goed.
Nu hebben wij op dag 13-14-15 geklust.
DIT IS NU MIJN RAADSEL;
vanmorgen gruwelijke kramp in mijn buik 2 uur lang(heb ik altijd als ik ongi word).Dit was om een uur of 7 tot 9.
Er zat een redelijke rode vlek in mijn inlegkruisje.Inmiddels benik al weer zo'n 3uur verder.
Nu is mijn kramp over en er komt nu ook niks meer verder.
Dit heb ik dus nog nooit meegemaakt.
WAT HEEFT DIT TE BETEKENEN?????????????????????????????
Heeft iemand dit al een keer meegemaakt????
Zou ik moeten gaan testen vandaag???Als er verder echt niks meer komt.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Karin
Ben al vaker op deze forum te zien geweest.
Nu is vandaag mijn NOD dag.Ben 29 jaar,zit in ronde 13 en ben al 1 1/2 jaar bezig om zwanger te worden.Nu heb ik altijd een normale cyclus 26-28 dagen..
Ben aal in behandeling bij het UMC.
Zaad van partnet dik in orde.Bij mij hebben ze de afgelopen weken eisprong gevolgd.Die was ook dik in orde.Op dag 14 19,5mm.Dus op dag 14-15 gesprongen.Op dag 16 weer in het UMC geweest ter bevestiging eisprongen.De samenlevingstest had ik op dag 12 en dag 14 gehad,deze waren beide keren goed.
Nu hebben wij op dag 13-14-15 geklust.
DIT IS NU MIJN RAADSEL;
vanmorgen gruwelijke kramp in mijn buik 2 uur lang(heb ik altijd als ik ongi word).Dit was om een uur of 7 tot 9.
Er zat een redelijke rode vlek in mijn inlegkruisje.Inmiddels benik al weer zo'n 3uur verder.
Nu is mijn kramp over en er komt nu ook niks meer verder.
Dit heb ik dus nog nooit meegemaakt.
WAT HEEFT DIT TE BETEKENEN?????????????????????????????
Heeft iemand dit al een keer meegemaakt????
Zou ik moeten gaan testen vandaag???Als er verder echt niks meer komt.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Karin