Snap er even helemaal niets meer van !

A

Anoniem

Guest
Goede dag meiden !
Vorrige week zondag en maandag had ik een klein beetje bruine afscheiding. Daarna hier niks meer van vernomen.  Afgelopen week 2 x een test gedaan, helaas waren deze negatief. Gisteren leek ik wel ongi te worden. Beetje bloed verloren, maar dit was gewoon helder. (wat een praat weer haha). Ook dat is nu weer gestopt.
Snap er niks meer van. Wie heeft hier ervaring mee?
De vorrige keer dat ik zwanger probeerde te worden heb ik dit nooit gehad. Alleen die keer dat ik zwanger was, dacht toen dat ik ongi werd, bleek toen de innesteling te zijn.
Waarneer precies mijn NOD is weet ik niet. Zit nu in ronde 2. De vorrige keer was mijn cyclus 42 dagen. Ik zit nu op 33 dagen.
Wie kan me helpen?

Groeten van Miena !

Wat ik nog even wil melden is dat mijn temperatuur al een dag of 5 rond de 36.8 is.
Normaal is hij 36.5 of lager. (Ben sinds 5 dagen aan het tempen).
Miena.

Nou, eindelijk van die onzekerheid af, ben nu toch nog ongi geworden.
Volgende ronde beter.
Ach je  moet het zo maar zien, volgende week en die week erop heb ik een trouwerij, kan ik lekker een borrel drinken en hoef ik geen smoes te verzinnen. Haha

Nou precies Miena daar heb je ook weer gelijk in...eenop zijn tijd is ook wel eens lekker. Ik wens je in ieder geval succes de volgende ronde!
Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan