Snap er geen sikkepit van!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Nou, de titel zegt het al: snap er even geen sikkepit meer van! Dit is de eerste maand dat ik met ovutesten werk. Zal het even goed proberen uit te leggen hoe het zit:
Dag 10 (ma 17-4) begonnen met testen: licht streepje.
Dag 11, di: licht streepje
Dag 12, woe: donker streepje, beide streepjes even dik?
Dag 13, do: beide streepjes even donker en dik ('s ochtends en 's avonds getest)
Dag 14, vr: licht streepje ('s ochtends en 's avonds getest)
Mijn conclusie was dus: vrij 21-4 of za 22-4 mijn ei. Vanaf dag 12 slijmverlies.

Bleef maar slijmverlies houden en heb daarom op dag 20 weer getest: hartstikke positieve test, teststreep duidelijk donkerder dan controlestreep, heel veel slijmverlies! Op deze dag ook hevige buikkrampen en diarree.
Dag 21: positieve ovutest.
Dag 22: negatieve ovutest maar wel daarvoor veel thee gedronken.

Zit nu op dag 27 van mijn cyclus en sinds gister pas minder slijmverlies. Weet dus niet of mijn eerste positieve ovutest nu positief is geweest. Als dat wel zo is dan kunnen de buikkrampen en diarree op een innesteling hebben geduid, toch??
De tweede positieve test was de teststreep duidelijker vetter en donkerder dan de controlestreep. Mijn vraag is of dit altijd zo moet zijn, dat de teststreep vetter en donkerder moet zijn?? De buikkrampen en diarree kunnen dan toch ook op mijn eisprong hebben geduid of niet??
Snap het nl niet goed omdat het lijkt alsof ik twee keer een positieve ovutest heb gehad.

Weet niet of jullie iets kunnen met mijn verhaal maar wilde het toch even van mij afschrijven en op een rijtje zetten. Het is een vaag verhaal waar jullie wrs ook niets mee kunnen, haha!

Liefs Eva

Hoi Eva,

Ik gebruik geen ovutesten...dus de ervarin ermee ken ik niet...
Maar bij de donkere strepen moet je er vanuit gaan dat dat je meest vruchtbare
dag is...Maar hoe dat nou 2 keer kan dan weet ik niet
Twee eisprongen misschien....
Ik weet het niet...maar als je maar wel goed geklust hebt!
Succes!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan