snap er niets meer van!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Dinsdagmiddag heb ik heeeeeeeel licht positief getest. Woensdagavond (bijna nacht) nogmaals en deze lijk negatief.... nu ging in net de prullenbakken legen en kon het niet laten de testen nogmaals te bekijken...stom he? Nu is die ene nog altijd heeeel vaag en die andere die eerst negatief leek, lijkt nu ook heeeel vaag?? Maar ik weet dat de test na 30 minuten niet meer betrouwbaar is. Hoe zou dat dan kunnen? Toen in negatief teste was ik zo teleurgesteld dat ik hem vrij snel de prullenbak ingedaan heb...misschien te snel? En de testen heb ik bekeken in de badkamer, in daglicht is het nog duidelijker! Hoop vragen weer, maar hoop dat jullie raad weten!

Bedankt maar weer eens!
Liefs Fleur

Hai fleur,

mag ik vragen welk merk je heb gebruikt? Die van eigenmerk DA geeft bijvoorbeeld altijd heeeeeele vage streep na 10 minuten. ik heb me daar ook een  keer ten onrechte blij door laten maken(2 x getest met hetzelfde resultaat wat jij nu hebt),  maar werd gewoon ongi de dag daarna en ik was verder niet overtijd. Na de tijd dat zij aangeven dat het niet meer geldig is, is die dat ook echt niet meer, ongeacht welk merk.

succes en ik hoop natuurlijk dat je gewoon wel zwanger blijkt te zijn!!

xxx Annette

Hoi Annette,
Bedankt voor je reactie. Deze testen zijn van matcare. Ik denk dat ik maar nergens vanuit moet gaan. Maar de eerste was wel binnen 3 min. heeel licht! He bah, wat een onzekerheid zeg! Ik denk dat ik het maar een paar dagen moet laten rusten....

Fijne dagen!

Kuz Fleur

Zijn er nog meer meiden die hier ervaring mee hebben? Zijn er verder nog meiden die vandaag positief getest hebben?? Ik duim voor iedereen!

Liefs Fleur

Hoi Fleur,

Het zwangerschapshormoon is 's morgens in de grootste concentratie aanwezig. Dus als jij 's middags licht positief getest hebt en 's avonds laat niet meer, hoeft dat helemaal niet negatief te zijn. Voor de zekerheid zou ik gewoon nog een keer 's morgens testen.

(Heb ik namelijk ook gehad toen ik aan het testen was en bij mij is het nu dan toch bijna zo ver...)

Groetjes,
Whitney11 39w

Hoi Fleur

Ze zeggen wel een streepje is een streepje dus dat betekent zwanger, maar het zekere voor het onzekere ff een paar dagen wachten en dan opnieuw testen.

Ik ga zeker wel voor je duimen en hoop ik voor je dat je zwanger ben net als iedereen hier op dit forum natuurlijk.

Veel liefs Fruit Girl
5 wk en 3dgn zwanger

Bedankt voor jullie reactie! ik probeer hoop te houden! Nog geen tekenen van de red devils....wel sinds 2 a 3 dagen vlagen van misselijkheid en trekkende buikpijn, vooral bij opstaan van de bank ofzo... aarrhhggg maak mezelf echt gek zo!

Hele fijne zwangerschap allebei verder!

en witney, jij succes met de laatste loodjes!!

Liefs Fleur

Terug
Bovenaan