Snap er niets meer van!

A

Anoniem

Guest
Tja daar ben ik weer! Al een paar dagen overtijd, negatieve testen en sinds gisteravond last van mijn buik... Geen menstruatiepijn, maar 'gewoon' buikpijn. Vanmorgen ook weer, met wat krampen en me dan ook niet zo lekker voelen. Na een uurtje is dit dan weer voorbij... Ik snap helemaal niets meer van mijn lichaam! Verder totaal geen zw.verschijnselen of het gevoel zwanger te zijn, maar waarom dan niet ongesteld worden?!?
We hebben in ieder geval al wel de keuze gemaakt om vanaf volgende maand met ovulatietesten te beginnen, zodat we weten wanneer mijn eisprong is, maar ja dan eerst wel mijn menstruatie afwachten...

Zo dat lucht op ;)

hey meid

wat jij nu verteld zo voel ik mij ook!!!
precies het zelfde, ik moest (na mijn berekening al ongesteld zijn geweest) gistermiddag een test gedaan, maar was nagatief. alleen dit was een test van de etos en in het ovale rondje moest een streep komen maar die was maar voor de helft zichtbaar en dan zou de test gelukt zijn. in het ander vakje kwam niks dus niet zwanger
nouja, ik ben vorige maand ongi geworden, na 32 dagen, nu weer wachten (dat was trouwens wel de eerste keer na dat ik gestopt was met de pil!) ik heb ook steeds kwampen en dat ik denk, nou wod ik ongi!! nou NIKS.
bij mijn eerste zwangerschap had ik de zelfde klachten maar bleek wel zwanger te zijn. stom he!! je gaat van alles in je hoofd halen. Ik hoop nu dat ik dan maar snel ongi ben!!

meid ik hoop dat er voor jou ook snel duidelijkheid komt!!

Vervelend hè zoveel onduidelijkheid.
Ik heb zelf best een rare cyclus gehad, varieerde van 21 tot 35 dagen en iedere keer voelde ik me weer raar.
Zeker als je pas net met de pil gestopt bent kan het raar gaan.
Maar je weet het niet hè, misschien test je over een paar dagen wel positief!

Allebei heel veel succes en ik hoop dat jullie allebei la zwanger zijn.

Liefs

Heel vervelend zeg die onzekerheid! Soms houd je lichaam zo voor de gek dan weet je het gewoon ff niet meer!... had ik ook zoals je vertelde!

Succes meid en hopelijk horen we gauw van je dat je zwanger bent!

irritant als je lichaam je zo in de steek laat. al die onzekerheid wacht het nog even af. en anders even een telefoontje pleegen naar je huisarts.

succes hilda

Hormonen / ons lichaam he pffff.. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! (en nog mooier natuurlijk dat deze duidelijkheid betekend dat je inverwachting bent!!).

Door "spanning" kan je onbewust ook de menstruatie uitstellen.. Of misschien sla je een x een mestruatie over, daar heb ik hier ook al wel eens over gelezen..
Slim om ovulatietesten te gaan gebruiken mij gaf dat toch weer iets meer duidelijkheid!

Nogmaals ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Veel suc6!
Liefs

Terug
Bovenaan