Snap er niets van .

A

Anoniem

Guest
<p>hey meiden ik snap er niets van . </p><p>Ik moet namelijk een van de dagen ongesteld worden maar nog steeds niets . </p><p>Ik heb een week geleden een vroege test gedaan en deze was licht positief de dag nadien nog eentje gedaan en was negatief . Maar heb wel een aantal symptomen makkelijk misselijk worden en donkerdere en zeer gevoelige tepels heel moe zijn constant het zuur hebben . Heb ook al met de gyneacoloog gesproken ze zei me deze week nog eens een test te doen of bloedtest . Maar weet het niet . </p><p> </p>

Gewoon even laten bloedprikken! Je lichaam kan je namelijk ook voor de gek houden. Ik was een keer 2 weken overtijd en had alle zwangerschapssymptomen haha! Maar absoluut niet zwanger..
Maar ik ga voor je duimen! Succes!

Wanneer moet je ongesteld worden?
Alles goed in de gaten blijven houden :) En gewoon nog een keer testen mocht je het niet vertrouwen. Alleen wel wat dagen ertussen natuurlijk.. 
Succes! Zal voor je duimen!

Vandaag nog eens getest maar weer negatief . Maar nog niet ongesteld en nog steeds kwaaltjes?

[quote quote=10193863]Vandaag nog eens getest maar weer negatief . Maar nog niet ongesteld en nog steeds kwaaltjes?[/quote]
Wat vervelend zeg! Hoe is het vandaag? Misschien niet onverstandig om volgende week een bezoekje bij je HA te plannen, mocht je menstruatie uitblijven zonder positieve test.. Hoe voel je je verder?

Nog steeds geen menstruatie . Wel nog steeds gevoelige borsten en het gevoel van ongesteld moeten worden maar verder  nog geen enkel teken van menstruatie. Als het volgende week nog zo is dan en negatieve test ga ik eens langst bij de HA . 

Nog steeds niet ongesteld en wel gezwollen borsten veel aders zichtbaar . Maar nog steeds negatief. 

Terug
Bovenaan