Snap er niets van....

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,
Wij zijn pas kort bezig om zwanger te raken. Nou heb ik niet echt een normale cyclus; namelijk 40 dagen. Omdat wij dus al minder  vruchtbare momenten  per jaar hebben besloten we ovulatietesten te kopen. Helaas heb ik de piek niet kunnen waarnemen met behulp van die testen...
3 mei had ik ongesteld moeten worden, maar je raad het al... Niets. Dus toch hoopte we  dat we misschien zwanger zouden zijn.... 5 dagen later op 8 mei hebben we een test gekocht, maar deze was helaas negatief. Nu zijn we inmiddels al weer bijna twee weken verder als de dag waarop ik ongesteld had moeten worden, maar ik ben het nog steeds niet. Wel voelt het in mijn onderrug steeds aan alsof ik wel ongesteld moet worden, maar het is nog steeds niet gebeurt. IVerder heb ik geen bijzondere klachten. k snap gewoon  niet wat er aan de hand is? Is er misschien iemand die het wel weet???? Vanavond maar nog een test kopen en dan maar weer kijken....

Hoi,

Je hebt na mij idee gewoon te vroeg getest. Je gaf zelf aan dat je een cyclus van 40 dagen hebt..dan kan je eigenlijk er niet van uitgaan dat je bij 28 dagen overtijd bent, want dat is dan in jou geval niet zo.
Ze adviseren om uit te gaan van je langste cyclus van 't afgelopen half jaar, tel daar bij voor de zekerheid 1 dag op en doe dan een test. Deze zou dan aan moeten geven of je zwanger bent of niet!

Succes..oja en je hoeft helemaal nergens last van te hebben hoor! Bij mijn eerste zwangerschap had ik alle symptomen die je je maar kon bedenken en bij de tweede alleen die die je ook hebt als je ongesteld gaat worden.

Groetjes Kirsten

Ben ook niet uitgegaan van 28 dagen hoor, misschien had ik het niet zo duidelijk neergezet... Maar voor de duidelijkheid: Uitgaande van mijn cyclus van 40 dagen, had ik op 3 mei ongesteld moeten worden....

hoi meid

tis ff doorrekenen, maar misschien heb je een eitje overgeslagen, dan wijzen jou "ongi" pijnen niet op een zwangerschap maar je volgende ei. op welke dag zit je nu? overigens heb ik ook wel eens een hele lange cyclus, mn laangste was 56 dagen. en een half jaar terug was hij ineens 26. ik dacht dat t innestelingsbloed was de eerste paar uur. daarna wist ik wel beter. toch gek he? normaal ga ik ook uit van 32 tot 42 dagen. ik ben geen reken wonder maar ga er eens voor zitten.
succes ermee iig.

liefs esther

Terug
Bovenaan