snap er niets van

Tess is al een tijdje dag en nacht zindelijk ( ze werd zelf wakker snachts ik maakte haar niet op een vaste tijd wakker) maar sinds ongeveer een week plast ze elke nacht 1 of 2 keer in haar bed.
Ik heb eigenlijk geen zin om haar weer een luier om te doen omdat ze het maanden wel droog heeft gehouden.....maar elke nacht een bed verschonen is ook niet ideaal.

Haar misschien toch maar een keer wakker maken voordat wij gaan slapen.
Liefs sandra

Sandra,

Die topic was van mij. Je beschrijft precies hetzelfde als bij ons.
Ik heb het idee dat het komt doordat het langer donker blijft. Hij durft nu niet het bed uit om naar ons te komen en te zeggen dat ie moet plassen.
Weet ook niet hoe wel dit beter krijgen. Maar goed... Overdag gaat het gelukkig goed!Stefan heeft nog wel een luier om 's nachts... misschien moet je overwegen dat weer te doen?
(alhoewel... dan ben je wel weer terug bij af!)

Sterkte....
Margo

elise had hier dus precies het zelfde na een week elke nacht of avond het bed verschonen hebben we gekozen om toch weer een luier om te doen

en je raad het nooit elise is nu al 2 nachten kurk droog er zit niet eens een druppel in haar luier

Saskia

miss een setje kraammatjes kopen, deze nemen ja vocht op....en dan zal het met de tijd vast wel weer goed komen....

moet zeggen dat yoëll nog niet zindelijk is hoor `s nachts....dus heb wel een beetje makkelijk praten....

suc6

Terug
Bovenaan