snap er niks meer van hoor :(

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik snap er echt helemaal niks meer van.
25 februari laatste pil geslikt, de 29ste nepbloeding gehad wat je altijd na stopweek van pil hebt.
toen 31 maart netjes ongi geworden.
cyclus van 31 dagen en zou dus 30 april of 1 mei ongi moeten zijn geworden.
ondertussen 2 testen gedaan , maar geven allebei negatief aan??
ik heb verder ook geen klachten die doen denken dat het doorgaat zetten ofzo, heb ik wel vorige week een paar dagen gehad.

wel heb ik klachten zoals duizeligheid en hoofdpijn weet niet of dat iets er mee te maken heeft , maar vindt het allemaal maar vreemd..

heeft iemand dit miss ook al eens mee gemaakt? hoor het graag van je.

groetjes Diana.

hoi breezertje,

wat vervelend he die cyclus..ik had 3o mrt mijn laatste pil en toen 4 april bloeding gehad nog van de pil..ben uitgegaan van cyclus van 28 dagen om een beetje een richtlijn te hebben en ben tot op heden nog niet ongesteld..voel het ook nog niet aankomen,wel was ik vanmorgen ook heel erg duizelig..mag pas testen van mezelf op dag 35..wil mezelf niet al gek maken door nu al te testen..wie weet word ik gewoon op dag 33 ofzo ongesteld.

ik kan je dus niet vertellen wat het is maar wilde je wel ff laten weten dat ik begrijp hoe je je voelt! laten we hopen dat we snel ongesteld worden!

groetjes zonnetje

Hoi Hoi

Dat kan allemaal van het ont pillen komen dat je cyclus langer wordt.
Ik heb het ook gehad had eerst 31 dagen toen 36 dagen toen 40 en toen met 31 een positieve zwangerschaps test.. dit is helaas in een miskraam geeindigt met 12 weken..

Liefs Janine

Terug
Bovenaan