snap er niks meer van

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal,

Ik snap het even niet meer. Ik had de 7e ong moeten worden maar werd (dacht ik) de 5e. Maar geen buikpijn zoals anders (dan klap ik dubbel van de pijn) en ander kleur bloed.   Ook was het na 4 dagen over terwijl ik altijd 7 dagen ong was. Dus dat was al vreemd voor me.   (het was ook de eerste keer nadat ik met de pil ben gestopt maar die buikpijn was ooit de reden dat ik aan de pil ging)

Nu verloor ik gister tijdes het vrijen een heeeel klein beetje bloed. Ik heb ook al dagen last van mijn rug en heel veel hoofdpijn.

Weet iemand wat ik hier mee moet of mot ik gewoon mijn 2e ronde afwachten wat is verstandig??

Alvast bedankt groetjes droopy23

Hi!
Ik heb zelf ook een hele andere ongesteldheid sinds ik met de pil gestopt ben. Het is bij mij ook veel minder, maar het duurt wel iets langer, maar ook een beetje zoals jij het beschrijft. Een paar dagen wel, dan een paar dagen niets en dan weer wel een klein beetje.
En de  eerste keer (1e ronde) voelde ik me wel heel slecht, had ik hele erg hoofdpijn enzo toen ik ongesteld werd.  Het moet ook allemaal nog een beetje 'normaal'   en regelmatig worden als je stopt met de pil en dat duurt wel een paar maanden  en wie weet blijft het  wel zo wisselvallig (hopelijk niet natuurlijk).  Sommigen hebben zelfs een paar maanden helemaal geen ongesteldheid!
Succes!
Groetjes, Sandra

Ha Droopy,
ook ik zit in mijn 2de ronde en begrijp er ook niets meer van. Maar we zijn nog maar net begonnen, dus het komt vast wel goed, en eens ga ik mijn lichaam ook weer begrijpen misschien, hihi. Ik ben 10 jaar geleden ook aan de pil gegaan voor als medicijn tegen de flinke buik krampen. Ik lag 2 dagen plat op bed, werd door mijn werk echt naar huis gestuurd! Nu heb ik (nog) nergens last van...
Groetjes J

hai!

Ook ik met sinds eind dec met de pil gestopt en ik herken mijn lichaam niet meer terug!
Ik ben nog niet ongesteld geworden na de pil, en heb overal last van, mijn immunusysteem is helemaal van de kaart, ik ben ineens vaak ziek.
Morgen moet ik naar de arts voor een inwendig onderzoek, heb veel buikpijn en rare afscheiding.
Vanmorgen werd ik wakker om 4.30 en ik kon een sprint naar de wc trekken omdat ik moest overgeven. heb gister weer getest en viola weer een vaag plusje, is al weken zo, ik ben er zo onzeker van, hoop dat ik morgen duidelijkheid heb.

Ik kan me helemaal voorstellen dat je het even niet meer snapt, je lichaam moet zichzelf weer vinden en dat kan voor veel narigheid zorgen, blijkt maar weer wat de pil met je lichaam doet!

liefs Henriette

Hoi,
Ik wil even reageren op Henriette''s berichtje over wat de pil allemaal met je doet. Tijdens mijn pil gebruik was ik al van sommigen redelijk van slag, vooral kwa stemmingen. Toen ik stopte met de pil raakte mijn lijf eerst helemaal van slag en leek niet meer goed te weten wat het  moest doen. Nu ben ik 16 weken zwanger van de eerste, maar ik weet heel zeker dat de pil er na de bevalling niet meer in komt. Wat we dan moeten, weten mijn man en ik nog niet. Maar voor mij staat vast dat de pil rare dingen doet, ondanks ook de vele voordelen.
groejtes
greet

Terug
Bovenaan