A
Anoniem
Guest
Normaal altijd redelijk regelmatige cyclus en vorige ronde overduidelijk mn ei op dag 14 gehad..nu zou ik m gister gehad moeten hebben en dacht dat ik m zeker deze week had gehad, aangezien ik begin vd week wat ergere krampjes had (dan alle andere dagen)..Nu is mn temp hele maand al achterlijk aan doen en onwijs hoog. Vorige ronde was voor mn ei mn temp gem. 36,4 en nu zit ik al 21 (!!!) dg rond de 36,7/36,8 ..Nu dacht ik gister misschien is dit mn ei, want smorgens was mn temp 37..maar vanmorgen dus weer lager..pff...het viel me ook op dat ik helemaal niet opvallend veel slijm heb, terwijl ik dat normaal echt wel heb rond mn ei.
Kan iemand me verder helpen?? Heb wel al heel mn ronde (net als vorige ronde sinds mn ei) regelmatig krampjes en steekjes in mn buik..en bij vlagen ff gevoelige (.)(.)..
(ps. Heb nog gedacht dat ik toch zw zou zijn, door de kwaaltjes en nog hoge temp (ondanks mn ongi) dus getest en vrijdagmiddag met kruidvattest was heeeeeeel licht posi en volgende ochtend met CB was nega..)
Kan iemand me verder helpen?? Heb wel al heel mn ronde (net als vorige ronde sinds mn ei) regelmatig krampjes en steekjes in mn buik..en bij vlagen ff gevoelige (.)(.)..
(ps. Heb nog gedacht dat ik toch zw zou zijn, door de kwaaltjes en nog hoge temp (ondanks mn ongi) dus getest en vrijdagmiddag met kruidvattest was heeeeeeel licht posi en volgende ochtend met CB was nega..)