Snap er niks meer van

A

Anoniem

Guest
Normaal altijd redelijk regelmatige cyclus en vorige ronde overduidelijk mn ei op dag 14 gehad..nu zou ik m gister gehad moeten hebben en dacht dat ik m zeker deze week had gehad, aangezien ik begin vd week wat ergere krampjes had (dan alle andere dagen)..Nu is mn temp hele maand al achterlijk aan  doen en onwijs hoog. Vorige ronde was voor mn ei mn temp gem. 36,4 en nu zit ik al 21 (!!!) dg rond de 36,7/36,8 ..Nu dacht ik gister misschien is dit mn ei, want smorgens was mn temp 37..maar vanmorgen dus weer lager..pff...het viel me ook op dat ik helemaal niet opvallend veel slijm heb, terwijl ik dat normaal echt wel heb rond mn ei.

Kan iemand me verder helpen?? Heb wel al heel mn ronde (net als vorige ronde sinds mn ei) regelmatig krampjes en steekjes in mn buik..en bij vlagen ff gevoelige (.)(.)..

(ps. Heb nog gedacht dat ik toch zw zou zijn, door de kwaaltjes en  nog hoge temp  (ondanks mn ongi) dus getest en vrijdagmiddag met kruidvattest was heeeeeeel licht posi en volgende ochtend met CB was nega..)

hmm das inderdaad allemaal vreemd.
sorry kan je niet helpen al zou ik het wel willen
sorry weer afwachten en misschien morgenvroeg of zo nog een test doen misschien dat je dan duidelijkheid hebt

Hoi Mella Bella

Wat raar allemaal joh...en die temperatuurverschillen...temp je wel op dezelfde tijd steeds? Ik denk dat ik je ook niet echt verder kan helpen..
Dat de kruidvattest licht posi was...zet je ook wel aan het denken he?
En die cb test? Geeft die misschien pas laat aan bij een hoger hcg gehalte??
Of niet?
Nou meid ik wens je veel succes met toch het afwachten weer....
Ik hoop dat je gewoon zwanger bent..

Liefs Linnepinnie

Ja ik test dus elke dag om dezelfde tijd..(soms 5min later of vroeger) met zelfde thermometer, etc..niks anders dan vorige maand..echt er is geen peil op te trekken!

De clearblue test schijnt gevoeliger te zijn, dus daarom was t raar nega. Maar net weer n kruidvat geprobeerd en die gaf ook nega, dus denk dat ik nog 2 wk moet wachten voor deze ronde (8jun=NOD). Ik hoop dat mn ei wel komt, in ieder geval deze week flink geklust, dus daar kan t niet aan liggen. Ach we wachten deze ronde gewoon af!!! Geen man overboord, teste alleen vd zekerheid...als die krampjes maar wat afnemen, want wordt gewoon irri...

Hmmm...nou meid heel veel succes in ieder geval!!
Hoop dat het wachten en de klachtjes  worden beloond!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan