Snap er niks meer van :(

Ik ben dinsdag bij de VK geweest en heb mijn 1e echo gekregen. Nu ben ik 10 weken en 6 dagen zwanger. Ze tellen dan vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie. (10 juni)

Maar als ik op de site van Brabbels de test doe dan moet ik 1 week verder zijn. Ik snap er nu helemaal niks meer van. Ga er ook vanuit dat de VK het precies goed heeft.

Maar wat ik heel graag wil weten is wanneer ik nou "zwanger" was, dus eigenlijk de datum dat ik bevrucht ben geraakt.

Hoe moet ik dit uit gaan rekenen? Weet iemand dat misschien?

Gr,
Nephele
 
De datum dat je bevrucht bent, weet je alleen als je je eisprong voelt,
of als je ovulatietesten heb gebruikt. Kortom je weet dan wanneer je
eisprong was, en vlak daarna is deze bevrucht.



Als je een cyclus van 28 dagen hebt dan is meestal je eisprong op dag 14/15 , maar dat kan dus ook afwijken.



Krijg je een echo want al die berekeningen gaan uit van gemiddelde vrouwen?



Succes



Miep



 
Bij mij was bevruchting precies 14 dagen na eerste dag van laatste menstruatie (heb cyclus van 31 dagen, maar toch ovulatie rond 14 dagen) Maar 14/15 dagen gemiddeld klopt wel.
 
HOI,

het kan zijn dat het langer   duurt voordat een eitje innesteld, ook word met een echo je kindje gemeten van kop tot staart[klinkt raar] . ik snapte het eerst ook niet,. als je tien weken zwanger bent is je lichaam bezig met de ontwikkelingen van de elfde week .[dus de groei van elf weken]een week later ben je elf weken zwanger en bezig in de twaalfde week
 dus mischien dat je dit bedoeld


groetjes monique
 
Terug
Bovenaan