snap er niks meer van...

Hoi iedereen,
Wil even iets kwijt...ik snap er nl niks meer van.
Ik word als het goed is vandaag ongi,had vanochtend al wat rood bloedverlies en voel het in mijn buik. Mijn cyclus zit dan op 35 dagen dus als het goed is heb ik 14 dagen geleden mijn eisprong gehad.(klopt toch he?)
Nu heb ik in die periode ovulatietesten gedaan van cb en die gaven niets aan...hoe kan dit? We hebben in die tijd wel gevreeen maar dat heeft dan helaas niks geholpen.(om zwanger te worden dan he..)
Ik heb 3 juni mijn miskraam gehad en werd toen na 31 dagen voor het eerst ongesteld. Nu dus na 35 dagen. Hoop niet dat het vlg maand nog langer duurt...of 8 maanden dan is het goed!
Ik weet dat je cyclus van slag kan zijn na een miskraam,maar nu weet ik niet goed hoe ik daar mee om moet gaan wat betreft vrijen etc...herkennen jullie dit en hoe gaan jullie hiermee om?
Ik hoef er wrs niet bij te vertellen dat ik gisteren nog dacht dat ik misschien wel zwanger was...had allerlei verschijnselen...
Liefs Esther
Iedereen veel succes met het zwanger worden he..

Hoi Esther!
Ik snap dat heel veel van ons snappen wat je bedoelt.
Ben zelf net voor de tweede keer ongi geworden. Dacht ook in de goede tijd geklust te hebben, maar werd toch een paar dagen later ongesteld en was mijn vruchtbare periode toch net even een paar dagen leter geweest dan ik dus gedacht had. Tja, hoe ga je er mee om???? Frustrerend als je weer ongi wordt en aaaaalllll die zwangere vrouwen ziet lopen. Maar ik probeer gewoon positief te blijven. Komt zoals het komt en het liefst zsm!!!!
Kop op meid!!
Liefs S

Hoi Esther,

Het kan zijn dat je deze maand geen eisprong hebt gehad. Dit komt nl. vaker voor de eerste 3 cyclussen na een miskraam. Hier op het forum heb ik het ook wel eens gehoord. Zelf word ik altijd na 10 dagen ongesteld na de eisprong maar in het algemeen is dit 14 dagen inderdaad. Succes de komende ronde, waarschijnlijk heb je dan wel weer gewoon een eisprong. Zelf merk ik ook dat mijn geest al veel eerder er weer klaar voor was dan mijn lichaam. Frustrerend is dat!!

X F.

Hoi

Je ongesteldheid komt 10-16 dagen na de eisprong en het kan best zijn dan je die gemist heb maar het kan ook dat je geen eisprong hebt gehad. Succes volgende ronde.

Liefs
Lotte

Terug
Bovenaan