snap er niks meer van!

A

Anoniem

Guest
Faye had een keurig ritme met 3 x op een dag een slaapje, en een lange nacht, sinds een week of 2 sliep ze overdag 2x moeilijk in en heel kort, daarom en omdat ze ook de leeftijd heeft 10 mnd ben ik  naar 2 slaapjes gegaan, ze had toen 2 goede dagen waarop het slapen super ging. Maar nu slaapt ze de ene keer ruim 2 uur achter elkaar de andere keer een uur en soms een half uur, ik vindt het moeilijk om daardoor te plannen met afspraken enzo en ze is soms als ze zo kort heeft geslapen humeurig.
Ook 's avonds en dat is alleen 's avonds brult ze het uit, dat duurt van een kwartier tot half uur, daarna slaapt ze. Ze kan sinds kort ontzettend veel, kruipen, woordjes, op de hurkjes komen, zich optrekken, zelf tot zit komen, zal het hiermee te maken hebben.
En passen jullie het dan aan, want ze houdt het ongeveer 2,5 uur vol en dan is ze moe, dus heb elke dag een ander schema. Herkennen jullie dit?
groetjes!

haha, het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal las toen ik jou stukje  las!
het gaat hier precies het zelfde.
De ene dag slaapt Dyary 2x 2 uur en de nacht slecht en de andere dag 2x 15 minuten de nacht slecht en dan slaapt hij de nacht perfect en overdag ook lang.
Er is even geen touw aan vast te knopen.

Wat ik nu s'middags doe, dan heb ik een maximum van 1.5 uur voor zijn slaapje en daarna maak ik hem rustig wakker en laat ik hem even bijkomen op mijn schoot.
Ik leg hem ook altijd tussen 2 en 4 uur op bed en na 4 uur niet meer, anders zitten we s'nachts weer. (op aanraden van het cb)
S'morgens maak ik meestal geen afspraken of na 11 uur dan heeft hij wel geslapen.
En anders ga ik gewoon na zn boterham weg, en als ik dan terug kom leg ik hem weer op bed.

Hoop dat het lukt!

mvg Channa mama van Dyary

Terug
Bovenaan