snap er niks meer van

A

Anoniem

Guest
Ik ben alweer 6 maand bezig om zwanger te worden. De eerste 4 maand was ik netjes op de 33ste dag ongesteld. de 5de maand gaf de test een licht streepje aan ma na een aantal dagen op dag 39 werd ik ongesteld helaas. Dus was er iets niet helemaal goed gegaan denk ik . Nu zit ik alweer op dag 38 en nog niet ongesteld gister heb ik getest die was negatief. Dit is echt vreselijk vervelend want ik weet niet meer waar ik aan toe ben wie kent dit ook een beetje?

Je hebt een misrkaam gehad zoals je zelf al aangeeft en na een miskraam moet je lichaam even resetten. Dan kan je de eerste keer later ongie worden. Je kan ook zwanger zijn maar dat je een late eisprong hebt gehad. Dus over een paar dagen nog eens testen. Blijft het te lang uit zonder positieve test, tocb even naar de huisarts gaan.
Heb je je miskraam ook gemeld bij de vk? Die doen daarna altijd een controle-echo... dan weet je zeker dat je schoon bent.

Succes ermee en ik hoop dat het snel raak zal zijn!

Tip: Ga na je ongie gelijk om de twee/drie dagen vrijen tot je zeker je eisprong hebt gehad... dan maak je de meeste kans.

Nou ik heb niks gemeld bij de vk nee. Vond het eigenlijk niet nodig dacht eigenlijk dat het gewoon bij de innesteling niet goed gegaan was. En dat het met die ongesteldheid er allemaal wel uit gekomen was. Jah bedenk zelf altijd maar theorien haha. Misschien word ik nog ongesteld maar het is wel stront vervelend soms denk ik wel eens waar ben ik aan begonnen haha. stress situaties.

Ja.... zwanger worden is niet altijd leuk... het geeft een hoop stress! Sterkte ermee!

Ondertussen weer wat dagen verder en nog steeds niet ongesteld sjonge zeg. Vrijdag maar weer opnieuw testen.

Terug
Bovenaan