??snap er niks meer van??

hallo meiden

ik was 3okt weer voor echo geweest zou 8 weken moeten zijn.maar er was niks te zien:-(
dus di 4okt moest ik naar gyn,ook niks te zien.heb ik bloed laten prikken daar werd ik net over gebeld de uitslag was positief!maar goed er was dus niks op echo te zien dus nu moet ik aankomende vrijdag weer smorgen vroeg bloed prikken.en dan smiddags om 14.30 weer een echo en dan is ook gelijk de uitslag er van bloedprikken.dus ik snap er niks meer van.....

Och meid, ik hoop voor je dat ze iets gemist hebben! Na een miskraam kun je ook nog een tijd positief testen.. Maar je kunt ook minder ver zijn, waardoor ze nog niets zien..
Heb je alleen een uitwendige echo gehad??

Heel veel sterkte en hoop dat ze vrijdag toch iets zien!

Liefs en een dikke knuffel

hey ukkepuck

nou ik heb inwendige echo`s gehad en hij zag wel in me eierstokken eitjes maar alles zag er verder normaal uit.maar geen vruchtje of iets.en ik hoop dan maar dat ik minder ver ben eigenlijk en dat er dus wel wat zit...
dank je wel voor je reactie!

xxxxjes

Ik hoop met je mee!! Ik zou eigenlijk ook 8 weken zijn, maar was 6 en 3 dagen.. Het was echt heel klein, als ze iets meer haast had gehad had ze het waarschijnlijk niet eens zien zitten.. Bij mij was er sprake van een leeg vruchtzakje, maar ook een gevulde..

Het is echt spannend he!! Wachten is echt zwaar. Maar goed, we kunnen niet anders..

Hee, wat een rare situatie. Heb je al wel zwangerschapsklachten? Misselijk of gespannen borsten of een andere eetlust? Een positieve test zou betekenen dat je echt wel zwanger bent maar dan misschien nog niet zo ver? Ik zeg ook maar wat hoor. Ik hoop echt voor je dat je wel zwanger bent en dat je dan gewoon hier kunt blijven kletsen.

hey pc74

ja ik ben wel heel erg moe,dus ze hadden ook geprikt voor bloedarmoede maa dat was uitstekend.ook ben ik misselijk en heb af en toe zuur.maar ja we kunnen nu alleen nog afwachten....

Terug
Bovenaan