Snap er niks meer van:(

hallo dames,

ik ben nieuw hier. Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

ik en mijn vriend willen graag een kindje. Ik ben al zon 6 maanden gestopt met de pil wegens hormonale klachten. Wel altijd veilig sex gehad.. 2 maanden terug  hebben we besloten om voor een kindje te gaan we willen dit beide erg graag..

Tijdens mijn eisprong hebben we sex gehad.

ik heb een strakke cyclus van 31 dagen. Nu ben ik deze maand op mijn 5e dag overtijd. Wel iedere dag buikpijn met vlagen en sinds vandaag verlies ik wat bruin bloed afscheiding, niet veel alleen met afvegen... ik heb deze maand geen stress gehad. Alle testen zijn negatief. Wat kan dit betekenen ? Vind het zo apart dat net nu mijn menstruatie uitblijft, bruin bloed verlies heb ik nog nooit gehad?

kan iemand me een beetje helpen?
 
Hallo,

Ik zit met hetzelfde "probleem". Ik heb normaal gesproken een cyclus van 31 dagen, max. 36 dagen, ik zou dus 15-03-2017 ongesteld moeten worden maar tot op heden geen bloed te bekennen. Ik ben dus 5 dagen overtijd. Ik heb wel soort van menstruatie pijn maar dan net wat anders. Ik heb afgelopen woensdag de 15e een test gedaan en die was negatief, vrijdag weer een test gedaan en die ook weer negatief. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Negatieve test maar uiteindelijk toch zwanger?
 
Hoi

Mijn eerste test was negatief en 3 dagen later positief door idd te laag hcg. Ik was daarvoor niet aan de pil.

Een vriendin van mij die wel de pil gebruikte had soms een regelmatige cyclus en soms na een paar maand weer niet.. de pil heeft nog lang invloed daarop.

Groetjes
 
Hallo Tessa,

ik herken me wel in jou situatie (maar dan een paar jaar terug al) Je bent pas een maand of 6 gestopt met de pil. Het kan tot een jaar tot zelfs anderhalf duren voordat je lichaam "ontpilt" is. De manier waarop je lichaam reageert is normaal.

succes
 
Terug
Bovenaan