snap er niks van iemand een idee?

A

Anoniem

Guest
Ha zit met een probleempje had eigenlijk zaterdag 2 mei of zondag 3 mei ongesteld moeten worden maar nog steeds niks heb maandag een predictor test gedaan die gaf negatief maar mijn temperatuur blijft boven de 37 graden????Dus vanmorgen nog maar een keer getest dit keer met kruidvattest die iedereen aanbeveelt en nog niks en mijn temperatuur blijft boven de 37 graden snap er echt niks van,weet iemand raad? want ik snap het niet meer. Ben al meer dan een jaar gestopt met de pil en had altijd een regelmatige cyclus van 30,31 dagen

he caatje

ik herken je verhaal. ik ben ook al 1,5 jaar van de pil af. regelmatige cyclus van 25 dagen. 2 maanden terug was ik 18 dagen overtijd met negatieve testen. ben na 11 dagen bloed gaan prikken en ook die was negatief. de gyn wist het niet precies het kon alles zijn maar toen sprak mijn schoonzus met een arts waarvan de dochter ook moeilijk zwanger kan raken en zij had dit ook meegemaakt. hij vertelde dat ik ervan uit kon gaan aangezien ik een innestelingbloeding heb gehad precies op die juiste dag, dat ik een bevruchting heb gehad en innesteling waarop mijn lichaam een zwangerschap heeft gesingaleerd dus geen menstruatie op gang bracht. maar daarbij een "miskraam"heb gehad in een vroeg stadium waarop ik dus geen positieve testen heb gehad. thuis testen zijn pas positief met een waarde van 40.

nu wil ik niet zeggen en jou hoop ontnemen dat het bij jou ook zo is want het kan goed dat je morgen of volgende week wel positief test want ook dat komt voor.

ik wens je veel succes en hou de hoop vast.
liefs kim

quote: kim66 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2009 21:08:13'));

he caatje

ik herken je verhaal. ik ben ook al 1,5 jaar van de pil af. regelmatige cyclus van 25 dagen. 2 maanden terug was ik 18 dagen overtijd met negatieve testen. ben na 11 dagen bloed gaan prikken en ook die was negatief. de gyn wist het niet precies het kon alles zijn maar toen sprak mijn schoonzus met een arts waarvan de dochter ook moeilijk zwanger kan raken en zij had dit ook meegemaakt. hij vertelde dat ik ervan uit kon gaan aangezien ik een innestelingbloeding heb gehad precies op die juiste dag, dat ik een bevruchting heb gehad en innesteling waarop mijn lichaam een zwangerschap heeft gesingaleerd dus geen menstruatie op gang bracht. maar daarbij een "miskraam"heb gehad in een vroeg stadium waarop ik dus geen positieve testen heb gehad. thuis testen zijn pas positief met een waarde van 40.

nu wil ik niet zeggen en jou hoop ontnemen dat het bij jou ook zo is want het kan goed dat je morgen of volgende week wel positief test want ook dat komt voor.

ik wens je veel succes en hou de hoop vast.
liefs kim

Dank je Kim voor je reactie maar ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad dat maakt het zo raar, maar ik wacht rustig af kan nu toch niks anders doen, probeer volgende week nog wel een test.

Groetjes caatje

hoi caatje

daar moet je niet aan vast houden want statistich gezien hebben de meest vrouwen geen innestelings bloeding.

idd wacht rustig af en gooi er dan nog een testje tegen aan. ik hoop voor je dat je zwanger bent.

kim

hoop op wat meer reacties dus zet het bericht even opnieuw omhoog

Groetjes Caatje

hoi caatje,

bij mijn eerste zwangerschap had ik ook 2 dagen na nod een negatieve test, pas na een week weer gedaan en toen positief. dus kan dat je lichaam het hormoon wat later aanmaakt, of gewoon wat minder in het begin.

ik zou gewoon zondag weer eens testen, leuk moederdagcadeautje toch?

ik las trouwens ook van mensen die pas na 3 maanden een positieve test hadden.

succes.

gr floor

Terug
Bovenaan