snap er niks van

hallo,
ik heb al de hele week lopen testen beginnend vanaf dag 23 van cyclus. ik zit nu op dag 30 en heb cyclus van 25,26 of 27 dagen. de streepjes blijven heeel vaag en op verschillende tijden getest. wel komen ze binnen de aangegeven tijd. verder heb ik veel dikkige witte afscheiding. wanneer komt er een normale streep? help!
groetjes anita

Hoi! het streepje waarmee je kunt zien of de test gelukt is moet toch duidelijk zichtbaar zijn en een vaag tweede streepje betekent toch zwanger.
ik ben ook maar een leek maar wacht anders nog tot die 30 dagen of als je het redt nog een paar dagen erna en test dan opnieuw als je nog niet zeker bent. maar een streepje is een streepje dus..... laat je het nog even horen?succes!

hoi bedankt voor je reactie. de streep of de test gelukt is verschijnt binnen 1 minuut en vervolgens een - teken voor als je niet zwanger bent en dan moet er binnen 10 min. een streep komen die een plus maakt. die verschijnt inderdaad binnen 10 min. maar heel vaag. ik moet echt in het licht kijken om hem te zien.ik ben eigenlijk dan nu 4 dagen overtijd ong. maar ik wil een duidelijke streep zien want het blijft vaag nu. ik laat het weten hoe het afloopt maar ik ben benieuwd of er meer vrouwen dit hadden en toch zwanger waren.
groetjes anita

Hoi anoniem,

Vaak is het zo dat je nog niet voldoende hCG in je urine hebt als je kort overtijd bent. Probeer dit eens: 4 uur niet plassen en dan testen. Dan is je urine wat geconcetreerder, dit is ook zo als je ochtendurine gebruikt.

Veel succes ermee,

Claudy

hoi,
het kan ook zijn dat er niet voldoende hCG in je urine zit, zelfs niet in ochtendurine. Was bij mij de eerste keer ook zo 5 dagen overtijd nog niets te zien en 10 dagen overtijd een heel licht streepje. Maar ik was toen wel zwanger. Heel licht is wel positief.
succes.

als je genoeg hcg hebt in je urine en je gebruikt clearblue, weet je het binnen 1 minuut. Na 10 minuten is het niet meer geldig als er alsnog een plus komt.
succes

Waarom gooi je zoveel geld weg aan testen als je zo wie zo pas kan testen rond de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden?

Wacht toch rustig af tot een week of in ieder geval een paar dagen na je NOD.

Hoi Anoniem
Ik heb ook nu al een test gedaan hoor. Op dag 28 (dat is over twee dagen) zou ik ongesteld moeten worden. Het is nu dag 26 en ik was zo nieuwsgierig! Heb 's ochtends toen ik opstond de test gedaan, en ja, twee streepjes waarvan 1 heel licht!!! Nu ben ik dus op zoek naar vrouwen die ook een heel licht streepje hebben (jij dus) En? Was je echt zwanger? Ik hoop het voor je! groetjes

Terug
Bovenaan