Snap er niks van!

Hoi allemaal,

Worden berichten die je plaatst vanzelf verwijderd?? Ik heb namelijk paar dagen terug een berichtje geplaats, en kan het nu niet meer vinden!

Vandaag de dag moest ik eigenlijk ongesteld worden (de 28 dagen aanhoudende cycl.) Maar nog niks, en ik wacht ook nog eventjes met testen, want ben toch ergens bang dat het een negatieve test is.
Ik ben wel heel erg moe de laatste tijd hoor, ik kon wel 80 jaar zijn. Ik heb ook last van afscheiding (witte slijm).
En een raar gevoel in mijn buik (verliefd gevoel).

Nou, nog effe afwachten, en suc-6 allemaal!
 
Hoi Tooske,

Er passen maar 20 berichten op een blz. (Je kan dit ook veranderen in een ander aantal tot maximaal 99).
Als je onderaan de bladzijde bent aangekomen staat er volgende en vorige. Als je op vorige klikt dan ga je naar de vorige 20 berichten. Waarschijnlijk vind je daar je bericht terug. Het kan soms erg snel gaan met de berichten, dus soms moet je een tijdje terugzoeken. Het is handig om de datum en tijd van je berichtje te noteren. Dan kun je het makkelijker terugvinden.

Succes Debbie
 
ik zou maar gaan testen als ik jou was de verwschijnselen van je lijken op een zwangerschap.
ik het zelf ook gehad en het bleek dat ik inneens 6 weken zwanger was

veel sucses ik duim voor je

groetjes
 
Terug
Bovenaan