Snap er niks van

Hoi allemaal,

Ik had afgelopen zaterdag mijn NOD (28 dagen), maar nog steeds niks. Ik was er van overtuigd dat het weer mis was deze keer, voelde de hele week dat soort van "branderige" gevoel wanneer je menstruatie moet komen (of heb alleen ik dat?). Dat is nu vrijwel weg. Zondag een heel klein beetje bruin weefsel maar verder niks. Een test gedaan maar die was negatief. Ik ben nog NOOIT overtijd geweest in de afgelopen 11 maanden sinds ik gestopt ben met de pil. Voel me een beetje misselijk, maar niet overdreven. Zou ook kunnen zijn omdat ik me te druk maak. Pfff, laat het nou maar gewoon komen als ik toch niet zwanger ben. Heb wel van die rare bultjes rond mijn tepel, een soort van spiertjes. Is dat normaal? Ik weet het echt niet meer, worden jullie er ook af en toe niet helemaal gestoord van?

Groetjes Jennifer
 
Hoi Jennifer,
Wat spannend voor je! Ik hoop echt dat het bij jou deze maand gelukt is. Ik ben een paar maanden geleden ook 4 dagen overtijd geweest en ik was toen ook redelijk regelmatig(tussen 27-29). Maar sinds die maand is mijn cyclus steeds korter geworden. Ik voelde vorig week ook een branderig gevoel en heb dat wel vaker voor mijn ongi. En ik voel ook altijd van alles maar ik geloof er allemaal niets meer van. Sorry dat ik zo negatief overkom maar ben vandaag ongi geworden en baal enorm, ik hoop dat jij naar het maart forum mag en zo niet dan kunnen we elkaar komende maand weer moed inpraten.
veel liefs
Marielle
 
Hoi jennifer,
dat branderige gevoel heb ik ook rond mijn ongi, ik dacht datik dat alleen had. Misschien heb je te vroeg getest, wat je beschrijft lijkt op zwangerschap, maar ik had dat ook wel eens omdat ik heel graag zwanger wil worden. maar dat je niet op tijd bent, toen ik de eerste keer zwanger was, was de test ook na 10 dagen pas positief. sterkte met wachten.
liefs lies
 
Hoi Jennifer, hier nog zo'n stress kever hoor. Er zijn er dus meer die de dagen voordat ze ongi moeten wordeneen zeer erruge hoop hebben. Pas wel op dat je er niet teveel op hoopt want mijn lichaam heeft me echt weleens voor de gek gehouden! Soort van schijnzwanger?
Dat branderige, zeurende gevoel ken ik ook hoor! Daar heb ik ook last van. Ook ik ben op 2 dagen na nooit echt overtijd dus dan duurt dat wachten lang he?! Nou Veel succes en sterkte met wachten op je ongi of niet natuurlijk.

groetjes Sophia
 
Terug
Bovenaan