snap er niks van

A

Anoniem

Guest
Ik heb geprobeerd om een reactie te geven maar op de een of andere manier wordt dit niet verwerkt. Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als blondie. Ik heb ook allerlei vage klachten: misselijk bij vlagen, gevoelige tepels, veel afscheiding(klinkt zo lekker vies) en af en toe buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden. Ik heb 2 testen gedaan (een na 1 dag overtijd en een na 1 week overtijd) en deze waren allebei negatief. Nu ben ik al vanaf mijn eerste menstruatie regelmatig ongesteld. Ook sinds ik met de pil ben gestopt. (nu 7 maanden geleden). Ik snap er dus niet erg veel meer van.....
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Alvast bedankt..

Hoi hoi

Weet wat je bedoelt, heb dit ook gehad, tot 2x toe, helaas werd ik na 8 dgn ongesteld..... hopelijk gebeurt dat bij jou niet suc6

Hoi

Ik zag je reactie (ja het duurt ff voordat die erop staat hoor en ben deze nu voor de 2e keer aan het typen omdat ie net niet lukte)!
Ik ben nog niet ongi, maar weet mijn cyclus ook nog niet omdat ik pas een maand met de pil ben gestop!
Misschien zijn het bij mij alleen de hormonen maar en misschien heb ik wel geluk!
Ik wacht het wel even af en doe over een week wel weer een testje!
Nou veel succes!!
Groetjes

Terug
Bovenaan