Snap er niks van..

<p>Hoi Allemaal, </p><p>Ik heb een vraag want snap er niks meer van, misschien heeft iemand een idee.. </p><p>Laatste menstruatie gehad van 1 t/m 5 November, nu had ik vanaf 16 Nov een aantal dagen Heel weinig roze/bruin/ paarsig afscheiding.. nu ondertussen 25 November en zw test negatief, had hem in huis van Action dus was nieuwsgierig, maar nu deed ik een Ovulatietest en dat was dus een knal test.. </p><p>Iemand enig idee? Dacht 16 nov een Ovu bloeding te hebben gehad namelijk.. ? </p><p>Hoop dat iemand een idee heeft.. </p><p>alvast bedankt!☺️ </p>

Hoeveel dagen is je cyclus? Is deze regelmatig? En ben je net gestopt met anticonceptie of al een tijd?
Zoals je het beschrijft zou ik ook denken 16e ovulatie bloeding en dan is het nu nog wat vroeg voor een zwangerschapstest. Maar waarom de ovu test dan een knaller is begrijp ik ook niet.. 

Bedankt voor je reactie! Word hier echt moedeloos van, hihi. 

M'n Cyclus is tot nu toe gemiddeld 36 dagen geweest, kan er geen klok op zetten maar wel altijd om en nabij..  en ben al meer dan een Jaar van de pil af, had dus ook al gehoopt dat het gebeurd was ondertussen.
Vreemd hea, snap er dus ook niks van.. 

heb me de afgelopen dagen wel vreemd gevoeld en wat steekjes, vol gevoel maar verder helemaal niks. 

Misschien helpt het je om ovulatie testen te gaan gebruiken ?
Ik had erg wisselende cyclussen en kon er geen pijl aan vast knopen.
Met hulp van ovulatie testen  kreeg ik meer rust en snapte ik steeds meer van mn  cyclus 

Jaa, dat heb ik dus ook al een beetje geprobeerd, vandaar dat ik nu de Ovu test in huis had, maar toen eigenlijk ook weer opgegeven omdat die van mij dus ook zo vreemd waren, dacht ik een positieve test te hebben, had ik hem een week later weer ? 
als het nu niks is, toch maar weer verder met de ovu testen... en evt tempen.. 

Misschien nog eventjes geduld hebben, een zwangerschapstest heeft vaak vest veel hcg hormoon nodig om positief te worden! 
Maaar een ovulatietest kan ook al positief worden bij een klein beetje hcg in je lichaaam ? dus misschien heb je over een aantal dagen ook wel een positieve zwangerschaps test. 
Hoop het voor je, wil je geen valse hoop geven natuurlijk! ??

Het kan zijn dat vrouwen meerdere pieken meten in hun cyclussen

Ik heb gelezen dat je de eerste piek  moet aanhouden en daarna moet  stoppen met testen. 
Ik gebruikte altijd die van de Kruidvat.  Kon hier makkelijk mn piek mee vinden 

AMCK, Jaa dat had ik dus inderdaad ook gelezen, en hoopte er stiekem ook op natuurlijk, we wachten eventjes af, en duimen dat je gelijk hebt? 
Nicolle B, Het jammere is dat ik de 16de pas heb getest rond 11uur en die avond had ik rozige afscheiding, heb dus toen de piek niet gemeten/gezien. 

Zullen miss denken, waarom test je zoveel maar ben ook beetje aan het experimenteren nog, en gebruik die van Action.. Gisteren 7.00, 10.30 en 21.00 getest en overduidelijk positief, nu net om 6.00uur minder positief.. en bij zwangerschap zou hij toch hetzelfde moeten zijn? denk ik dan weer...
Wel heb ik nu steeds een steek links.? 

Terug
Bovenaan