SNAP ER NIKS VAN

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Mijn NOD was de 14e en de 16e werd ik dus ongesteld. Erg jammer want ik dacht echt zwanger te zijn. Het gekke is dat ik ´niet echt ´ ongesteld ben geworden. Alleen maar een heel klein beetje en alleen maar voor anderhalve dag. Dat heb ik normaal gesproken nooit! Kan ik dan als nog zwanger zijn of is het iets psychosomatisch hihihiii....

ha Maartje,

Het zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat je zwanger bent als je zo kort en zo anders ongi bent geweest. Mijn zus had dat destijds ook en was toen ook zwanger.
Waarom doe je niet een test, dan heb je wat meer zekerheid he.

Succes!!!

Groetjes,
Stanneke

Hoi,

Kan inderdaad dat je een klein bloedinkje hebt terwijl je zwanger bent. In ieder geval is het raar dat je dit anders nooit hebt toch? Zou ook een test doen.....ben benieuwd, zal voor je duimen!!

Lfs Joet

Hoi

Bedankt voor de reacties.
Het gekke is dat ik dus de 17e een test gedaan heb voor de zekerheid. (de14e was mijn NOD en de 16e was ik ´ongesteld ´) en die was dus negatief. Ben ik dan gewoon niet zwanger of heb ik te vroeg getest?? Ik blijf met die vraag zitten. Nogmaals testen??

Even vergeten te vertellen dat ik ook helemaal geen buikpijn heb gehad. Normaal gesproken behoorlijk last van en nu helemaal niet.

Terug
Bovenaan