snap er niks van....

A

Anoniem

Guest
ben zo verschrikkelijk misselijk, steken in mijn buik...was er van overtuigd dat ik positief zou testen. Heb een 'vroege' test van predictor gedaan....negatief. (bij mijn eerste zwangerschap was ik ook pas na paar dagen na NOD pas positief). pfff wat te doen, denk ik toch maar weer 'es wachten.

Wachten duurt zo lang meid he?!!!
hoop dat je gauw posi test!!
liefs

help het je mee hopen, maar mijn lichaam heeft mij ook al een paar keer heeeel erg voor de gek gehouden, dus ik probeer zo min mogelijk te letten op alle mogelijke kwaaltjes.
nog even een paar daagjes geduld en dan weet je meer succes met wachten

Misselijk ben ik ook standaard nadat we ik m'n eisprong heb gehad. Je gaat echt overal op letten, omdat je denkt dat het misschien er wel mee te maken heeft. Ik heb wel de stelregel dat ik pas 1 tot 2 weken nadat ik overtijd ben test (zeker omdat ik erg onregelmatig ongesteld ben) de teleurstelling wanneer zo'n test weer negatief is, is te groot. Probeer het gewoon over een aantal dagen opnieuw.

Toch nog wachten en ook ik let niet op zwangerschapskwalenk, is misschien moeilijk maar ik wacht er tot ik over tijd ben!!

Succes met wachten hoe moeilijk het ook is.

Moeilijk hé meid dat wachten?! Toch zit er helaas niks anders op!! Heel veel succes!!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan