Snap er nou echt niks meer van

A

Anoniem

Guest
Sorry meiden, misschien worden jullie al helemaal gek van mij. Ik in ieder geval wel van mezelf. Vanmorgen nog weer een ovulatietest gedaan en hier was een duidelijk dikke streep te zien. Maar lichamelijk zit ik al in mijn tweede helft van mijn cyclus. Waar moet ik nou op vertrouwen..... wel maar gewoon geklust vandaag. Wat lastig zeg, zwanger worden. Haha.... is dit herkenbaar, of ben ik gewoon zo raar?
Groetjes Rianne

Hoi Rians,

Nee hoor ik word echt niet gek van je. Het is ook allemaal zo spannend en zeker omdat je het zo graag wilt.
Ik heb niet echt ervaring met ovulatietesten, heb ik 1 keer gedaan maar toen had ik helemaa geen piek, aldus de test. dus ik heb het niet gebruikt, wordt alleen maar zenuwachtiger ervan.
Ik weet wel dat je niet altijd precies 14 dagen voor je weer ongi moet worden je eisprong hebt dus kan best dat jij hem deze keer wat later hebt. Ik hoop voor je dat het raak is straks.

groetjes Silli

Ik kon volgens de planner toen de 26ste beginnen met testen omdat mijn piek (dikke streep) rond de 30ste zou zijn, ik de 25ste maar begonnen (stel dat ik de dag zou missen) en toen al een duidleijke streep dag erna 26ste gewoon mijn piek! dus zo'n 4 dagen te vroeg. periode erna duurde wel 17 dagen!

tja ik vertouw toch meer op de testen dan op mijn gevoel wanneer ik denk een piek te hebben. de testen nemen iets waar.... ik zelf denk wat te voelen (maar kunnen ook darmen zijn ofzo)

net als bij een zwangerschapstest, die neemt een zwangerschap waar... als ik van mijn gevoel uit zou moeten gaan, was ik al 10x zwanger.

Tnxs....vanmorgen ook duidelijk mijn eisprong gevoeld en nogmaals oluvalietest gedaan en dikke streep. Dusse geklust en nu maar relaxed blijven en hopelijk word ik niet ongesteld!

Terug
Bovenaan