snap er nu even niks van hoor..

A

Anoniem

Guest
hey meiden..
ik heb geen idee wat   mijn lichaam aan het doen is..snap er helemaal nix meer van..ben ogeveer 2 maanden geleden op vakantie geweest,ik moest daar eigenlijk ongesteld worden,maar het kwam maar niet..dus 2 testen gedaan na 2 dagen over tijd en na 8 dagen overtijd,allebei negatief..thuis in nederland nog een keer een test gedaan maar ook negatief..eindelijk na 50 dagen beetje ongesteld,7 dagen lang,maar wel heel weinig bloed..normaal ben ik 3 a 4 dagen ongie,na een cyclus van 35 tot 38 dagen..en nu afgelopen vrijdag,dat is dus ongeveer na 25 dagen na de laatste keer,beetje bruinig spul verloren sorry..en dat was maar 1 dag..ik snap er gewoon helemaal niks meer van..ik ben ook nog maar 6 maanden bezig,dus ik verwacht er nix van,maar zo snap ik er ook nix van en kan ik ook niet echt op me lijf rekenen.. wie heeft een idee wat dit is of wat ik moet ofzo??
 sorry voor het lange verhaal..maar moest het echt ff aan iemand vragen...

liefsxxx

Hallo Kimberly,

De laatste keer dat je een dag een beetje bruinig had, denk ik niet dat het je ongi geweest is. Het is wel raar dat je de laatste keer een 5o-daagse cyclus had en nu 25. Dit laatste kan ook na je eisprong komen. Dat heb ik deze ronde ook gehad een paar dagen na mijn eisprong ook een dag bruinig/roze afscheiding. Rond de innestelingsperiode is dit. Ik zou nog twee weken wachten totdat het je 50e cyclusdag is en dan nog een keer testen als er niks komt/is. Of misschien als je niet zolang wachten kunt nog een paar dagen ervoor. Hoop voor je dat het raak is en dat die bruinige afscheiding iets te betekenen heeft gehad. Het was in ieder geval geen menstruatie, want dan heb je helder/ rood  bloed en geen oud/ bruin bloed. Succes hoor!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan