snap er nu niks meer van.

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen.

Voor mij is het geen goedemorgen.
Snap er nou niks meer van.
Ik heb vanmorgen gemeld dat ik gisteravond een postieve test had.
Maar net bij het naar toilet gaan.
Toch behoorlijk wat bloed.
Denk dat ik toch nog ongi wordt/ben.
Naar vandaag precies 10 dagen overtijd te zijn.
Mijn man en ik zijn behoorlijk terleurgesteld. Snap er nou echt niks meer van. Maar totaal niet de verschijnselen van ongi worden.
Zouden nu wel ronde 14 ingaan. Snik.

Groetjes Tweety

Meisje toch
Heel erg rot voor je.
Eerst die blijdschap en nu dit...
Misschienis er een goede verklaring voor.
Sterkte hoor

Misschien ben je toch 'even' zwanger geweest, waardoor het zwangerschapshormoon toch nog in je urine zit. Ik kan het anders eigenlijk ook niet verklaren.
Ik zou naar de huisarts/ gyn. gaan als ik jullie was.
Sterkte!
Liefs Waterman

Hoi Tweety,

Wat erg voor je! Ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen!

Wist je dat 50% van de zwangerschappen al in zo'n vroeg stadium eindigt? Normaal heb je het niet in de gaten omdat je denkt ongesteld te worden maar het eigenlijk een vroege miskraam is. Bij jou duurde het ietsje langer maar je bent absoluut zwanger geweest want anders heb je geen positieve test. Ik vrees dus dat je een vroege miskraam hebt gehad. Ik vind het heel erg voor je.

Heel veel sterkte !

X F

Hoi Tweety,

Wat ontzettend verdrietig voor je! Echt een nachtmerrie... Ook ik wens je heel veel kracht.

Veel liefs, Inge

Hoi Tweety,
Wat ontzettend balen zeg! Heb zelf dit ook mee gemaakt. Positieve test en een dag later 'ongesteld'. Aan de gyn. gevraagd of het mogelijk is dat een zwangerschapstest om andere redenen positief kan zijn dan een zwangerschap (Dacht zelf aan hormoonstoornissen of iets dergelijks) Maar dit kan dus niet, mits je niet met ivf/icsi bezig bent. Je bent dus inderdaad zwanger. Of dit nog zo is weet ik natuurlijk niet. Heb gehoord dat je gedurende de eerst drie maanden last kunt hebben van innestelings bloedingen. Heb je al contact gehad met de verloskundige? Het nadeel wel is dat je een vroege 'miskraam'( als het dat is) niet tegen kunt houden.
In ieder geval toch heel veel sterkte toegewenst, zal mijn duimen laten draaien!
Liefs Anne

Sterkte Tweety.

Altijd weer vervelend zoiets (spreek uit ervaring), één tip probeer zo snel mogelijk verder te gaan. Anders kom je in een neerwaartse spiraal, ik heb het om me heen zien gebeuren.

Hou moed en wie weet ben je snel weer zwanger.

Kus
Miep

Hi Tweety,

Ik val er gewoon even stil van.
Ik wens je heel veel sterkte meid!!!

Dikke knuffel Flower

Terug
Bovenaan