snap het inmiddels echt niet meer

A

Anoniem

Guest
Ik moet even mijn vehaal kwijt:

Sinds juni 2010 zijn wij gestopt met de pil. We hebben een dochter die eind deze maand 2 word. de eerste maanden was ik steeds na 28 dagen ongesteld vanaf september werd ik het steeds een weekje eerder. Tot de laatste menstruati op 5-2-2011 dat was precies weer 28 dagen. Nu vandaag kreeg ik ineens ontzettende kramp en ja helder bloedverlies tijdens het plassen. nu snap ik er niks meer van en word er inmiddels ook heel onzeker door. ik weet dat ik zwanger kan raken. Bij onze dochter was het heel snel raak 2 maanden ervoor geklust ik weet dat er gemiddeld 1 jaar voor staat om zwanger te raken... Iemand die me advies kan geven wat nu het beste te doen?

Groetjes jac

Kramp en helder bloedverlies zou een innestelingsbloeding kunnen zijn; al lijkt dat me wel wat vroeg in je cyclus.

Ik denk dat ik het even zou afwachten en als het volgende maand weer zo gaat even naar de huisarts om te overleggen. Die heeft er voor gestudeerd immers...

Sterkte met de onzekerheid joh.

Groetjes,
Melian

Wat rot, die onzekerheid.
Ik denk dat de ha nog weinig voor je kan betekenen. Die laat je misschien nog even aanmodderen.
Maar je kan een tempcurve gaan bijhouden. Dan kan je iig checken of je een eisprong hebt.
En als je dan alsnog naar de ha gaat, dan heb je al een voorsprong. Want die gaat hier zeker om vragen.
Als je een cyclus korter dan 21 dagen hebt heb je zeker geen eisprong. Maar langer, dan is het niet te zeggen.
Het kan zoveel oorzaken hebben. Misschien toch spanningen omtrent het zwanger worden!?
Hopelijk valt het allemaal mee en heb je snel een positieve test in handen.
En als je je zorgen maakt, gewoon naar de ha gaan hoor! Daar is ie voor!

Hier ook al sinds juli 2010 bezig. Heb al twee gezonde kinderen. Wel tussen beide kinderen een miskraam gehad. Maar wel snel zwanger geraakt.
Ben net weer ongesteld geworden en baal verschrikkelijk... Ga nu wel beginnen met ovulatietesten om te kijken of ik een eisprong heb en anders maar afwachten en hopen dat het snel raak is.

Jij succes en hopelijk kunnen we snel positief nieuws geven!

Hallo

dank je wel voor jullie reactie's

inmiddels zijn de krampen veel minder geworden en is er geen bloedverlies meer.....
Ga toch mijn temp maar bijhouden en gewoon afwachten wat er staat te wachten...
Denk ook inderdaad dat de huisarts op dit moment weinig kan doen..

Groetjes

Terug
Bovenaan