snap het niet

hmimes

New member
hier wordt hij nu ong 1 week elke nacht wakker tussen 4 en 5 voor de fles . Snap het niet krijgt genoeg binnen . tussen de 850 en 950 cc . Ook wat groente al hoewel dat nog moeizaam gaat.
Ik geeft het haast met me vinger eet niet van de lepel .
 
Hoe oud is hij nu? 6 mnd? Dan heeft hij denk ik meer nodig als alleen een beetje groente. Hier merkte ik dat meneer ineens veel meer nodig had. Fruit, groente hap (heel potje), brood, pap. Aan alleen melk hebben ze dan niet meer voldoende....
 
hij is nu 6 mnd 5 dgn , hij krijgt fruit in de fles 100 cc fruit en de rest melk . Krijgt vla of yoghurt en ook dus groente bijna heel potje . Eigenlijk best veel al . Volgende week afsp CB ben benieuwd . Hij is geen makkelijke eter maar drinker . En pap ook . Ik ben bijna gehele dag eigenlijk alleen maar aan het eten geven . Lijkt wel begin fase toen ze net geboren waren hahaha . Hoe doen jullie het als jullie de deur uit zijn ??
 
Stijn eet 4 keer per dag en dan nog een fruithapje dus eigenlijk 5 keer. De hele dag eten valt hier eigenlijk wel mee dus..... Als we 's morgens van huis gaan neem ik zijn boterham en fles mee (als we niet rond 12.00 uur terug zijn...), als we 's middags van huis zijn neem ik zijn groente hap en fles mee. Valt wel mee toch?
 
ja valt zeker mee , hier ben ik waarschijnlijk nog in de knoop . Omdat hij snachts spookt . En het dan de laatste tijd 3 flessen zijn . Wil de 4e niet maar wordt er wel voor wakker in de nacht ! Vanochtend ook nog eens yoghurtpapje van 8 mnd geprobeerd .
Ging wel als het een maal in zijn mondje was .
Is niet als pap dat hard wordt gelukkig .
 
eet hij al beter van de lepel? hier helpt het goed als ik dingen geef/gaf die ze echt lekker vinden: fruit en yoghurt! als groente bij hem niet zo favoriet is dan doen ze er ook niet zoveel moeite voor!
 
Terug
Bovenaan